کد خبر: ۸۶۱۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶ 12 June 2020


تابناک / رجایی گفت: شهرستان لنگرود با داشتن دریا و ساحل زیبا، لیلاکوه، پل خشتی از جمله شهرهای بکر و شناخته شده ای است که از جاذبه های طبیعی برخوردار است.

 

 

« مهدی رجایی » در حاشیه برنامه موج جوونی رادیو جوان که با رعایت پروتکل های بهداشتی در پارک فجر این شهرستان برگزار شد،  به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: شهرستان لنگرود با داشتن دریا و ساحل زیبا، لیلاکوه، پل خشتی، چهار استخر با مجموع ۲۱ هکتار از جمله شهرهای بکر و شناخته شده ای است که از جاذبه های طبیعی برخوردار است.

 

شهردار لنگرود چهار استخر در پارک فجر و چنین فضای زیبا در دل شهر را بی نظیر توصیف کرد و اظهارداشت: موج جوونی فرصتی است که جاذبه های گردشگری و دیدنی شهرستان لنگرود از طریق برنامه سراسری رادیو جوان معرفی شود.

 

رجایی از تریبون موج جوونی به بیان برخی از مشکلات شهر پرداخت و افزود: آسفالت معابر و کوچه ها از جمله حقوق شهروندان است که با توجه به وضعیت مالی سخت بسیاری از شهرداری ها و تخصیص نیافتن سهمیه قیر رایگان به شهرهای با جمعیت بالای ۵۰ هزار نفر به کندی صورت گرفته و متاسفانه این قانون نیازمند اصلاح است تا روند آسفالت معابر شهر با سرعت بیشتری انجام شود.

 

شهردار لنگرود ادامه داد: در طی سه سال گذشته از پنجمین دوره شورای اسلامی خوشبختانه مشکل آسفالت معابر و کوچه ها مرتفع شده و ۳۰ میلیارد تومان در سال ۹۸ و امسال هم اعتباری برای آسفالت اختصاص یافت و تاکنون نیز تمام خیابان های اصلی شهر شده و این‌کار همچنان ادامه دارد.

 

رجایی مشکل آبگرفتگی لنگرود را از دیگر مشکلات این شهر عنوان و خاطر نشان کرد: پروژه جمع آوری آب های سطحی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان انجام شد که رفع مشکلات قطعا در گرو تعامل با مسئولان است.

 

*افتتاح اولین زمین ساحلی مطابق با استانداردها در لنگرود

«فرامرز حسن دوست» نیز در حاشیه برنامه موج جوونی که تنها برنامه استیجی است که به صورت زنده از رادیو جوان پخش می شود، با اشاره به اینکه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر لنگرود با ترکیب افراد جوان و باتجربه کارهای زیربنایی را در دستور کار خود قرار داد، گفت: تمام موفقیت های این دوره شورا با تعامل بین اعضای شورای اسلامی و شهردار محقق شد و نهضت آسفالت و انجام کارهای ورزشی، فرهنگی و اجتماعی از جمله کارهای انجام شده این دوره شوراهاست.

 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود از افتتاح زمین والیبال ساحلی در لنگرود خبر داد و تصریح کرد: این زمین اولین زمین مطابق با استانداردها در استان گیلان است که با افتتاح آن در سال جاری نقطه قوت دیگری برای ورزش شهرستان رقم خواهد خورد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
یه شماره ناشناس بذارید تا به مسئول عالی رتبه اول مملکت درد بی خونه ای خودمون رو بگیم!!!چند جا ثبت نام کردم برای طرح مسکن فرهنگیان شاغل هیچ خبری نشد ونیست!!انگار که ما آموزگار نیستیم، جزء گمشدگانیم!!!بابا ۲۷سال سابقه خدمت آموزشی تمام وقت دارم یه متر زمین ندارم که چادر بزنم زندگی کنم!!!۱۴سال است در ساختمان سرایداری سکونت دارم!!! این شد قداست یه فرهنگی!! الغوث الغوث الغوث!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار