کد خبر: ۸۶۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶ 12 June 2020
پیری با بیان اینکه طی چهار سال بیش از ۳۰۰ برنامه از شهرهای مختلف ایران بر روی آنتن زنده رادیو جوان پخش شد گفت: موج جوونی پنج شنبه و جمعه هر هفته مهمان مردم یکی از شهرها بود.
 

 

تابناک/«عباس پیری» در حاشیه برنامه موج جوونی رادیو جوان که با رعایت پروتکل های بهداشتی در پارک فجر لنگرود برگزار شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: موج جوونی با هدف معرفی شهرها، استان‌ها و مناطق گردشگری ایران به مدت چهار سال است که روی آنتن رادیو جوان پخش می شود.

 

تهیه کننده رادیو جوان با بیان اینکه از سال ۷۴ در رادیو دو سابق( رادیو فرهنگ ) کار خود را شروع کردم، افزود: موج جوونی تنها برنامه استیجی است که در آن کارآفرینان، استارت آپ‌ها، گفتگو با مسئولین شهری، ترانه و مسابقه پیش بینی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در طی مدت چهار سال بیش از ۳۰۰ برنامه از شهرهای مختلف ایران بر روی آنتن زنده رادیو جوان پخش شد، تصریح کرد: موج جوونی پنج‌شنبه و جمعه هر هفته مهمان مردم یکی از شهرهای ایران است که امشب ساعت ۲۱ روی آنتن رفت.

 

پیری، تلفن شبکه و فضای مجازی رادیو جوان و موج جوونی را از جمله راه های ارتباطی برای حضور در شهرها و روستاها خبر داد و اذعان کرد: برگزاری برنامه در روستاها بستگی به حمایت های بخشداران دارد و آغاز این کار از ۲ روستای مهریز یزد بود.

 

تهیه کننده رادیو جوان ادامه داد: برنامه موج جوونی با اجرای حسن اسماعیل‌پور، گزارش و خوانندگی نیما عزت پور، صدا برداری خلیل پور و  مسئول فنی رستم آبادی اجرا می شود.

 

گفتنی است، برنامه موج جوونی پنج‌شنبه(۲۲ خرداد) و جمعه(۲۳ خرداد) در پارک فجر لنگرود اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار