کد خبر: ۸۶۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 12 June 2020

سرمایه‌گذاری در حوزه تولید و اشتغال باعث تحقق جهش تولید می‌شود

تابناک/ نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه سرمایه گذاری در حوزه تولید و اشتغال باعث تحقق جهش تولید می‌شود، ادامه داد: «دولت» و «سرمایه‌گذاران» دو منبع ثروت هستند، که دولت با وجود مشکلات موجود محدودیت منابع دارد، اما می‌توانیم از ظرفیت سرمایه گذارانی که علاقه به همکاری دارند، در راستای تحقق جهش تولید بهره‌مند شویم.

پرویز محمدنژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سالجاری به نام «جهش تولید»، برای تحقق این شعار درصدد هستیم تا به کارگاه‌ها و بنگاه‌هایی که به تولید داخل مشغول هستند، نگاه ویژه‌ای داشته باشیم. معتقدیم تا تولید داخلی براساس اصل جایگزینی در حوزه اقتصاد اتفاق نیافتد، غیرممکن است که بتوانیم به جهش تولید و اقتصاد پایدار برسیم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس افزود: به دنبال این هستیم تا هم در حوزه مجلس و هم از سوی دستگاه‌های اجرایی، مراکز تولیدی فعال در سطح شهرستان را مورد توجه، حمایت و پشتیبانی قرار دهیم.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در سطح شهرستان داریم، درصدد هستیم که فرامین مقام معظم رهبری را که منطبق بر علم روز است در راستای جهش تولید اجرایی کنیم.

محمدنژاد گفت: کارخانه آجرپزی در حال احداث در شهرستان لنگرود با اعتباری حدود ۲۰ میلیارد تومان که در گیلان و حتی غرب مازندران نمونه ندارد، از جمله فرصت‌های با ارزش منطقه است که هم می‌تواند باعث افزایش تولیدات داخل شود و هم در مدیریت کسب و کار، به ویژه اشتغالزایی شهرستان تاثیر بسزایی داشته باشد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه سرمایه گذاری در حوزه تولید و اشتغال باعث تحقق جهش تولید می‌شود، ادامه داد: «دولت» و «سرمایه‌گذاران» دو منبع ثروت هستند، دولت با وجود مشکلات موجود محدودیت منابع که دارد، اما می‌توانیم از ظرفیت سرمایه گذارانی که علاقه به همکاری دارند، در راستای تحقق جهش تولید بهره‌مند شویم.

وی در ادامه با اشاره به دیدار اخیر با وزیر نیرو، افزود: در این دیدار خواستار تجهیزات به روز نظیر کابل‌های خودنگهدار جهت جایگزینی با شبکه سیمی شدیم که توان بار دهی بالا داشته باشد، مشکل برق استان به دلیل محدودیت ظرفیت بار دهی در ایام تابستان است زیرا با افزایش گرما جریان برق محدود می‌شود.

محمدنژاد با اشاره به اینکه خوشبختانه تولیدات برق استان از میزان مصرف بیشتر است، بیان کرد: برای احیای کابل‌های برق گیلان نیاز به ۸۰۰۰ کیلومتر کابل خودنگهدار داریم که برآورد هزینه آن حدود ۱۲ میلیارد تومان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار