کد خبر: ۸۵۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰ 07 June 2020

 

بدون انجام تست کرونا تمرینات شهرداری آغاز نمی‌شود
 

تابناک/ فرشید گل‌محمدی: معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان گفت: قطعاً پروتکل‌های بهداشتی که از سوی سازمان لیگ اعلام شده باید رعایت شود تا اجازه شروع تمرینات تیم دسته دومی شهرداری صادر شود.

پیام حیدری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی سپهرغرب تصریح کرد: با توجه به اعلام رسمی سازمان لیگ برای شروع تمرینات تیم‌های دسته دومی از 19 خرداد با هماهنگی کادر فنی این موضوع بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: طی روزهای اخیر و قبل از تعطیلات، مراحل مقدماتی شناسایی آزمایشگاه لازم برای انجام تست‌های کرونا از تمامی عوامل تیم انجام شده تا با خیال راحت و بدون دغدغه تمرینات آغاز شود.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان با بیان اینکه با هماهنگی انجام شده وسایل مورد نیاز برای رعایت همه جانبه مسایل بهداشتی تهیه شده تصریح کرد: دستگاه تب‌سنج و اندازه‌گیری اکسیژن خون و همچنین ماسک و دستکش برای تمام عوامل تیم در نظر گرفته شده است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا از 11 بازیکن غیربومی حاضر در خوابگاه کاسته خواهد شد یا خیر؟ یادآور شد: این موضوع در اختیار کادرفنی است و اگر لازم باشد تعداد اتاق‌های مورد نیاز بازیکنان غیربومی طی مدتی که در همدان باشند افزایش خواهد یافت.

حیدری ادامه داد: به منظور انجام بهتر پروتکل‌های بهداشتی با بازدید از چند باشگاه لیگ برتر و دسته اولی در تهران آخرین توصیه‌ها و روال تمرینات آنان را بررسی خواهیم کرد.

به گزارش سپهرغرب تا پایان هفته 21 تیم د‌‌سته د‌‌ومی شهرد‌‌اری همد‌‌ان با کسب 28 امتیاز و با یک بازی معوقه د‌‌ر جایگاه هشتم گروه الف قرار گرفته است و تقریباً امید‌‌ی برای صعود‌‌ ند‌‌ارد‌‌ و باید‌‌ یکبار د‌‌یگر شاهد‌‌ از بین رفتن 1.5 میلیارد‌‌ تومان با بی‌تد‌‌بیری کاد‌‌رفنی فعلی این تیم باشیم.

گفتنی است بنا بر اعلام سازمان لیگ، شهرداری باید زودتر از بقیه‌های تیم‌های مسابقات را آغاز کند و بازی معوقه شهرد‌‌اری‌چی‌های همد‌‌ان و فومن روز 13 تیر برگزار خواهد‌‌ شد‌‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار