کد خبر: ۸۵۹۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 06 June 2020

تعطیلات در گیلان؛ از تصادف زنجیره ای تا غرق شدن دو نفر

تابناک/ سرپرست هلال احمر گیلان گفت: طی تعطیلات اخیر در استان امدادگران این جمعیت حوادث مختلفی از گمشدگی در جنگل تا غرق شدگی و تصادف زنجیره ای را امدادرسانی کردند.

سیاوش غلامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه غرق شدن پدر و پسر کرجی روز گذشته در دریای کاسپین "چاف لنگرود " به هلال احمر گیلان اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه پدر از غرق شدن نجات یافت اما جستجو برای یافتن نوجوان ١٢ ساله ادامه دارد، گفت :همچنین یک جوان ۲۳ ساله شیرازی در رودخانه سپیدرود غرق شد پس از اعلام موضوع تیم های عملیاتی امداد و نجات هلال احمربه محل حادثه اعزام شدند که پس از عملیات جستجو پیکر مغروق را در حوالی منطقه ماندابان رستم آباد شهرستان رودبار پیدا کرده و به نیروی انتظامی تحویل دادند.

غلامی ایست قلبی جوان فومنی در ارتفاعات ماسوله را از دیگر از حوادث تعطیلات هفته گذشته عنوان و اضافه کرد: یک جوان ۱۹ ساله فومنی ساکن تهران به همراه ٢ نفر از بستگانش که برای گردش و تفریح به ارتفاعات ماسوله رفته بود، دچار ایست قلبی شد و قبل از رسیدن تیم های امدادی فوت کرد و تیم های امدادی در این ماموریت پس از اقدامات لازم جسد این جوان را از ارتفاعات ماسوله به پایین منتقل و تحویل نیروی انتظامی دادند.  

 وی با اشاره امدادرسانی در پی انحراف خودروی سواری پیکان در محور توتکابن به پره سر با یک مصدوم، خاطر نشان کرد: سقوط از ارتفاع در محور کوته کومه لوندویل از دیگر حوادث است که یک نفر از ۳ حادثه دیده توسط نجاتگران پایگاه شهید صیادلر به مراکز درمانی منتقل شد.

سرپرست هلال احمر گیلان جستجو برای یافتن فرد ۸۳ ساله گمشده در منطقه جنگلی سقالکسار رشت را از دیگر اقدامات این جمعیت در تعطیلات گذشته عنوان و اضافه کرد: این فرد توسط تیم واکنش سریع در کمتر از ۳ ساعت پیدا شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان سقوط خودروی پراید به داخل رودخانه محور پونل به رضوانشهر را از دیگر حوادث تعطیلات گذشته عنوان و خاطر نشان کرد: در این حادثه یک نفر توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شد

سرپرست هلال احمر گیلان واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور کیاشهر به دستک را از دیگر حوادث نام برد و اظهار داشت: این حادثه پنج مصدوم داشت که یک نفر توسط عوامل هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد.

وی با اشاره به امدادرسانی هلال احمر گیلان در تصادف زنجیره ای "برخورد ۵ سواری و ۲ اتوبوس" در محور آزادراه قزوین -رشت هم در این ایام اظهار داشت: این حادثه نیز ۱۳ مصدوم و یک فوتی در صحنه حادثه داشت که ۲ مصدوم توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر انتقال یافتند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطر نشان کرد: تلفن ۱۱۲ "ندای امداد" به سورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش هایحوادث احتمالی از سوی مردم برای امدادرسانی است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار