کد خبر: ۸۵۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹ 04 June 2020
به صدا در آمدن آژیر آتش‌نشانی برای مهار دو آتش سوزی همزمان

ساعتی پیش رخ داد؛

 

شهرام مومنی سرپرست سازمان آتش‌نشانی رشت از حادثه دوآتش سوزی در رشت خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛آتش گرفتن سقف آپارتمان سه طبقه در بلوار شهید انصاری مجتمع پردیسان به ساعت ۱۴:۴۹ امروز ۱۵ خرداد ۹۹ به مرکز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد.

شهرام مومنی سرپرست سازمان آتش‌نشانی رشت در این باره گفت: در کمتر از دو دقیقه اعلام حادثه دیگری مبنی بر آتش سوزی خانه ویلایی در خیابان لاکانی در ساعت ۱۴:۵۱ به آتش‌نشانان محول شد.

وی در ادامه با اشاره به شعله های آتش در سقف آپارتمان سه طبقه ادامه داد: آتش‌نشانان ضمن تخلیه کامل اهالی ساختمان،  و نیز بهره گیری از نردبان هیدرولیک؛ نسبت به مهار و اطفای کامل آتش و پیشگیری از گسترش آن به سقف آپارتمان همجوار اقدام کردند.

مومنی به مهار حادثه آتش سوزی در خانه ویلایی واقع در خیابان لاکانی و پیشگیری از گسترش آن ادامه داد: علت هر دو حادثه اتصال در سیستم سیم کشی برق اعلام شد.

 

 سرپرست سازمان آتش‌نشانی رشت با توجه به گرم تر شدن هوا و استفاده شهروندان ار وسایل برودتی همچون کولر، پنکه و... به شهروندان توصیه کرد: شهروندان هوشیار باشند' و بررسی دوره ای سیستم سیم کشی های برق خانه، مغازه و...  را جدی بگیرند.

همین گزارش حاکی است: این حوادث که هم زمان و در دو نقطه از شهر رشت رخ داده بود با تلاش ۴۵ آتش نشان' حضور ۱۰ افسر ارشد، بهمراه ۱۹ دستگاه خودروی اطفایی و آبرسان پوشش داده شد که خوشبختانه حوادث فوق مصدومی نداشت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار