کد خبر: ۸۵۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴ 04 June 2020

یحیی بیشتر از ترابی نگران جدایی شجاع است!

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در لیگ نوزدهم عامل اصلی موفقیت این تیم لقب گرفته و هواداران به او امید زیادی دارند.

تابناک/ مهدی ترابی، وینگر سابق سایپا که نیم‌فصل دوم فصل گذشته به پرسپولیس پیوست، ابتدا زیر نظر برانکو و سپس در این فصل گابریل کالدرون و یحیی گل‌محمدی بهترین دوران فوتبال خود را تجربه می‌کند و با عملکرد خوبش به پرسپولیس کمک کرده تا مدعی اول چهارمین قهرمانی متوالی باشد. ترابی در این فصل ۸ بار موفق به گل‌زنی شده و ۴ پاس گل هم داده است. او تا همین الان هم ستاره پرسپولیس بوده، اما بندی در قراردادش وجود دارد که در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی می‌تواند جدا شود.

گفته می‌شود از لیگ‌های بلژیک و پرتغال پیشنهاداتی به مهدی ترابی رسیده درحالی خودش لیگ اسپانیا را دوست دارد. از سوی دیگر شجاع خلیل‌زاده از شرایط خود در پرسپولیس چندان راضی نیست و ممکن است در پایان فصل تصمیم بگیرد به یکی از پیشنهادات خارجی خود جواب مثبت دهد. شجاع چند فصلی است که پیشنهادات رسیده از لیگ ستارگان قطر را رد می‌کند، اما این بار شاید او تصمیم جدیدی بگیرد. مدافع محبوب هواداران پرسپولیس در کمال تعجب جزو آن دسته از بازیکنان اصلی تیمش است که کمترین دستمزد را می‌گیرد تا حدی که نفرات کناری او حدود دو برابرش دستمزد می‌گیرند. خلیل‌زاده برخلاف برخی همبازیانش ابتدای فصل گذشته از جدایی برانکو ایوانکوویچ و تحت فشار قرار گرفتن مدیران وقت پرسپولیس استفاده ابزاری نکرده و اولین بازیکنی بود که با حضور در ساختمان باشگاهش قرارداد خود را تمدید کرد. این در حالی بود که برخی دیگر از سرخپوشان از طریق مدیر برنامه‌های خود صحبت از پیشنهادات چند میلیاردی از تیم‌های چینی، کره‌ای و حتی داخلی مطرح کرده و با تحت فشار قراردادن مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس در نهایت قرارداد ۳ میلیاردی با این باشگاه امضا کردند. به خاطر همین قراردادهای سنگین است که این باشگاه برای پرداخت دستمزد بازیکنانش دچار مشکل شده است. خلیل‌زاده هم دو بند برای جدایی در قراردادش دارد و با پرداخت مبلغ اندکی می‌تواند به تیم‌های خارجی برود.

یحیی گل‌محمدی در جلسات متعدد با مهدی رسول‌پناه اعلام کرد همه نفرات فعلی تیمش را برای فصل آینده می‌خواهد، اما شاید جالب‌تر باشد بدانید او بیش از همه نگران جدایی احتمالی شجاع خلیل زاده است. سرمربی پرسپولیس معتقد است در حال حاضر شجاع بهترین مدافع میانی ایران است و در صورت رفتن او تیمش لطمه جبران‌ناپذیری خواهد خورد. این در حالی است که شنیده می‌شود گل‌محمدی خیلی نگران رفتن مهدی ترابی نیست! مهدی ترابی مهره مؤثری است و یحیی هم این موضوع را می‌داند، اما از نظر سرمربی پرسپولیس شجاع یک مدافع مستحکم و حالا باتجربه است که در فاز دفاعی خیلی کمک حال تیم هجومی اش است. برهمین اساس گل‌محمدی از رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس خواسته به هر قیمت ممکن شجاع خلیل زاده را برای فصل آینده حفظ کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار