کد خبر: ۸۵۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳ 04 June 2020

 

 

رئیس پلیس راهور کشور: در محور‌های منتهی به استان‌های شمالی از دیروز تاکنون شاهد ترافیک سنگین و در برخی مواقع نیمه سنگین هستیم.


 

رئیس پلیس راهور کشور: در محور‌های منتهی به استان‌های شمالی از دیروز تاکنون شاهد ترافیک سنگین و در برخی مواقع نیمه سنگین هستیم.


ترافیک نیمه سنگین و سنگین در محورهای شمالی کشور
سرهنگ شرافتی از افزایش تردد در محورهای شمالی کشور طی ۲۴ ساعت گذشته، خبر داد.

سرهنگ ایوب شرافتی جانشین رئیس پلیس راه ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: از روز گذشته ۱۳ خردادماه ماه شاهد ترافیک نیمه سنگین و سنگین در محور‌های شمالی بودیم.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا افزود: روز گذشته نسبت به دوشنبه ۱۲ خردادماه در محور کرج چالوس شاهد ۴۲ درصد افزایش، محور فیروزکوه ۹۷ درصد و محور آزادراه قزوین رشت ۱۰۰ درصد افزایش تردد را در ۲۴ ساعته گذشته شاهد بودیم.

او با بیان اینکه به دلیل همین افزایش تردد‌ها محدودیت‌هایی را در محور‌های کرج_چالوس و هراز اعمال کردیم، گفت: در محور کرج_چالوس و آزادراه تهران _شمال به سمت مرزن آباد مجبور شدیم از ساعت ۷ عصر تا ۱۰ صبح امروز به صورت مستمر ترافیک را به صورت یک‌طرفه داشته باشیم و از مرزن آباد تا چالوس مسیر یکطرفه بود.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا با بیان اینکه محور هراز حدود ۴ ساعت مسیر یک‌طرفه بود، افرود: هموطنان و افرادی که در پایتخت ساکن هستند، سفر‌هایی را به شمال کشور داشتند و این موضوع مغایر با دستورالعمل‌ها و تاکیدات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا است و هموطنان نباید در این شرایط سفر کنند.

او بیان کرد: از فردا پنجشنبه و جمعه قطعا شاهد موج سنگین برگشت از سفر‌ها خواهیم بود و توصیه می‌شود شهروندان مدیریت سفر داشته باشند و قوانین و مقررات را رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار