کد خبر: ۸۵۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳ 04 June 2020

 

ساختمان مرکز هموفیلی با سخت کوشی و زحمات مدیریتی سکینه جهان طلب مدیر دفتر نمایندگی کانون هموفیلی ایران در استان گیلان و حمایت خیرین حقیقی و حقوقی ارزشمند استان گیلان ساخته شده است.

تابناک/احمد قویدل مدیر عامل کانون هموفیلی ایران در رابطه با خبری که توسط دکتر کوچکی نژاد در رابطه با ساخت مرکز درمان هموفیلی گیلان در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، گفت: تردید ندارم منظور دکتر کوچکی نژاد از خیرین سلامت منظوری عام بوده است. ساختمان مرکز هموفیلی با سخت کوشی و زحمات مدیریتی سکینه جهان طلب مدیر دفتر نمایندگی کانون هموفیلی ایران در استان گیلان و حمایت خیرین حقیقی و حقوقی ارزشمند استان گیلان ساخته شده است. از انجا که خیرین به تناسب فعالیت و اختصاص منابع خود با صفاتی مانند سلامت، مدرسه ساز و … شناخته می شوند. خبر مذکور با توجه به سمت منبع خبر در تشکل ارزشمند خیرین سلامت گیلان ممکن است این شائبه را به وجود آورد که تشکل خیرین سلامت در گیلان نقشی در ساخت این مرکز داشته باشند.
مدیر عامل کانون در ادامه افزود: در سفری که به رشت برای بازدید از پروژه داشتیم با برنانه ریزی مدیر دفتر کانون در استان گیلان افتخار گفتگو با دکتر کوچکی نژاد در سمت مدیریتی در حوزه خیرین سلامت گیلان داشته باشم و امیدوار باشیم که تشکل خیرین سلامت الان که کار ساختمان این مرکز با تلاش های خستگی ناپذیر مدیر دفتر کانون که شایسته تقدیر فراوان است، خاتمه یافته تشکل خیرین سلامت استان گیلان در تجهیز این مرکز که چندین میلیارد تومان هزینه دارد مشارکت نمایند.
سخنگوی کانون هموفیلی ایران تصریح کرد: واگذاری این مرکز درمانی به دانشگاه علوم پزشکی گیلان یک موضوع حقوقی مهم و اساسا واگذاری اموال غیر منقول طبق اساسنامه از اختیارات مجمع عمومی کانون هموفیلی ایران است. اما عقد قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی از اختیارات هیات مدیره کانون هموفیلی ایران است. لذا باید در انتظار پایان کار ساختمانی و تجهیز مرکز بمانیم که چگونگی عقد قرار داد با دانشگاه مورد بررسی هیات مدیره قرار گیرد.
مدیر عامل کانون هموفیلی ایران در ادامه تاکید نمود: با توجه به خدمات ارزشمند دانشگاه های علوم پزشکی کانون هموفیلی ایران همواره داوطلب همکاری و مساعدت به دانشگاه در ارایه خدمات به بیماران بوده و هست. اما ظرایف حقوقی آن برای پایداری و استمرار ارایه خدمت به بیماران هموفیلی و دیگر بیماران خاص از اختیارات هیات مدیره کانون هموفیلی ایران است.
سخنگوی کانون هموفیلی ایران درباره زمین این مرکز درمانی در محله چله خانه رشت گفت: از فرصت پیش آمده وظیفه خود می دانم از دهش و نیکوکاری شادروان آذربانی که زمین این مرکز را به کانون هموفیلی ایران در مقابل یک شاخه گل محمدی اهدا کردند یادی بنمایم‌. بی تردید از انسان ها آنچه می ماند نام نیک است. شادروان آذربانی نمونه ای از هزاران انسان نیکوکاری است که دل به آبادانی کشور و رفاه مردم آسیب پذیر بسته بودند و چنین یادگاری را به جامعه هموفیلی اهدا نمودند. جا دارد از خانواده شادروان آذربانی که با تمام وجود اقدام خیر ایشان را در اسناد رسمی ثبت نمودند تشکر و قدردانی بنمایم.
مدیر عامل کانون هموفیلی ایران در پایان گفت: در فرصت افتتاح این مرکز مردم در استان گیلان با تلاش های فداکارانه و ارزشمند مدیر دفتر کانون در گیلان در ساخت این مرکز و تک تک خیرینی که در ساخت این مرکز نقش داشتند و همچنین همکاری های نهادها به خصوص شهرداری و استانداری را به اطلاع مردم شریف گیلان می رسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار