کد خبر: ۸۵۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱ 04 June 2020

 

رئیس اتاق اصناف البرز گفت: در حال حاضر ارائه قلیان در سفره خانه‌ها و چایخانه‌های استان ممنوع است و در صورت مشاهده با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.
 
اصنافی که  سلامت مردم را به خطر می‌اندازند به شدت برخورد می‌شود

به گزارش «تابناک البرز»؛ بهروز حصاری اظهار کرد: علی رغم عادی شدن بسیاری از فعالیت‌ها و بازگشایی اغلب واحدهای صنفی، هنوز دستورالعملی در خصوص زمان بازگشایی تالارهای پذیرایی ابلاغ نشده است.

وی ادامه داد: با این اوصاف زمان نمی‌توان زمان دقیقی در خصوص بازگشایی تالارهای پذیرایی استان ارائه داد.

وی توضیح داد: البته پروتکل‌هایی در خصوص شرایط مورد نیاز برای بازگشایی این واحدها در حال تدوین است که اگر به تایید ستاد ملی کرونا برسد، تالارهای پذیرایی هم می‌توانند در آینده نزدیک با رعایت اصول بهداشتی فعالیت خود را از سر بگیرند.

این مسئول با بیان اینکه ویروس کرونا هنوز به درستی مهار نشده، اضافه کرد: بدون شک اگر سهل انگاری‌ها به همین شکل ادامه داشته باشد چاره‌ای جز برگشت به دوره اعمال محدویت برای فعالیت صنوف و ... باقی نمی‌ماند.

حصاری با اشاره به اینکه شهروندان باید برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان هم که شده کرونا را جدی بگیرند و خود را در معرض ابتلا قرار ندهند، گفت: اتاق اصناف هم با واحدهایی که با تخلف سلامت مردم را به خطر می‌اندازد با جدیت برخورد می‌کند.

رئیس اتاق اصناف البرز تاکید کرد: در حال حاضر ارائه قلیان در سفره خانه‌ها و چایخانه‌های استان ممنوع است و در صورت مشاهده با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

وی افزود: شماره ۱۲۴ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش‌های مردمی در این خصوص است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار