کد خبر: ۸۵۸۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 04 June 2020
 
سومین گروه از هموطنان ایرانی مقیم اسپانیا که خواستار بازگشت به کشور بودند، روز سه‌شنبه به ایران بازگشتند.
در ادامه روند بازگرداندن تعدادی از هموطنان و ایرانیان مقیم از اسپانیا در پی شیوع ویروس کرونا و توقف پروازها، سومین گروه از این هموطنان دیروز (سه‌شنبه) به ایران بازگشتند.

در پی تمهیدات به عمل آمده از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مادرید و با هماهنگی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر)، سومین گروه از ایرانیان مقیم اسپانیا که درخواست بازگشت به کشور را داشتند، دیروز سه شنبه ۱۳ خرداد ماه با پرواز فوق العاده ایران ایر به میهن اسلامی بازگشتند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در مادرید اول خرداد ماه در اطلاعیه‌ای از برقراری مجدد پرواز مادرید به تهران خبر داده و اعلام کرده بود: به اطلاع هموطنان گرامی مقیم اسپانیا می‌رساند به دنبال درخواست‌های مکرر تعدا زیادی از شما عزیزان، سفارت جمهوری اسلامی در حال هماهنگی با هواپیمایی ایران ایر جهت برقراری پرواز فوق العاده از مبداء مادرید به مقصد تهران برای روز سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ (۲ ژوئن ۲۰۲۰) است.

نخستین پرواز مستقیم از مادرید به تهران برای بازگرداندن تعدادی از هموطنان ایرانی مقیم اسپانیا روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه انجام و دومین گروه از این افراد چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با یک پرواز فوق‌العاده متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر (هواپیمایی جمهوری اسلامی - هما) از مادرید به تهران بازگشتند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در مادرید پیش از این در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که برنامه پرواز‌های فوق العاده از اسپانیا به عنوان یک اولویت در دستور کار برنامه سفارت قرار داشته و در این ارتباط به صورت روزانه پیگیری‌های مستمری به صورت مکاتبه‌ای و تلفنی با مسئولان نهاد‌های ذیربط صورت گرفته و در حال انجام است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار