کد خبر: ۸۵۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱ 04 June 2020

 

۱۴ خرداد روز تجدید پیمان با ولایت و سالروز تجلی اراده مردم مومن و انقلابی ایران در پیمودن راه نورانی حضرت روح الله است.

سید ابوطالب حجازی در برنامه تلویزیونی معمار کبیر انقلاب؛ ۱۴ خرداد روز تجدید پیمان با ولایت و سالروز تجلی اراده مردم مومن و انقلابی ایران در پیمودن راه نورانی حضرت روح الله است. به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گیلان حجت الاسلام والمسلمین حجازی مدیر ستاد اقامه نماز استان گیلان  و یکی از […]

سید ابوطالب حجازی در برنامه تلویزیونی معمار کبیر انقلاب؛ ۱۴ خرداد روز تجدید پیمان با ولایت و سالروز تجلی اراده مردم مومن و انقلابی ایران در پیمودن راه نورانی حضرت روح الله است.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گیلان حجت الاسلام والمسلمین حجازی مدیر ستاد اقامه نماز استان گیلان  و یکی از روحانیون مبارز و در عرصه پیروزی انقلاب سال ۵۷ در برنامه تلویزیونی (معمار انقلاب) که به مناسبت ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) از شبکه استانی باران پخش شد، دعوت و از بزرگی و رشادت های آن بزرگ مرد صحبت هایی را ارایه نمودند.

سید ابوطالب حجازی افزودند : ۱۴ خرداد روز تجدید پیمان با ولایت و سالروز تجلی اراده مردم مومن و انقلابی ایران در پیمودن راه نورانی حضرت روح الله است. همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: « تجلیل از امام بزرگوار ما فقط به‌عنوان یک قدردانی و تجلیل از گذشته نیست، بلکه به معنای اصرار و پافشاری بر آن خطّ و راهی است که امام بزرگوار با انقلاب خود، با قیام خود، با سیره‌ی خود، با درسهای خود، با وصیت‌نامه‌ی خود، برای ملت ایران و همه‌ی مسلمانان عالم باقی گذاشت. امام به‌عنوان یک الگو، به‌عنوان یک معلّم، به‌عنوان یک رهبر، در ذهن ما و در واقعیت جامعه‌ی ما حضور دارد. جسم او نیست، اما فکر او هست، راه او هست، درس او هست و این درس، همان چیزی است که ملت ایران و همه‌ی مسلمانان عالم به آن احتیاج دارند. در ادامه حجت الاسلام حجازی یاد و نام آیت ا… احسانبخش نماینده فقید ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت و برگزیده امام راحل  در استان را نیز گرامی داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار