کد خبر: ۸۵۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱ 03 June 2020
 

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تصویب اعتبارنامه منتخبان چادگان و صومعه‌سرا در شعبه دهم خبر داد.

تابناک/ محمد حسین فرهنگی در تشریح دو جلسه عصر امروز هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دو جلسه درباره مباحث مطرح در شعب و موضوع امتیاز بندی برای عضویت نمایندگان در کمیسیون ها برگزار شد.  

سخنگوی هیات ربیسه مجلس افزود: شعبه ۱۰  اعتبار نامه دو تن از نمایندگان  مجلس،  آقایان صالحی و دلخوش را تائید کرده است که قرار شد تصویب آن در صحن علنی اعلام شود.

وی ادامه داد: شعبه ۱۲ برای بررسی اعتبار نامه  یکی از نمایندگان درخواست تمدید مهلت را داشت که بر اساس آیین نامه داخلی مجلس اظهار نظر درباره موجه بودن این درخواست، به عهده هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دلیل شعبه برای درخواست خود، عدم دریافت پاسخ استعلام از شورای نگهبان درباره موارد مطروحه درباره یکی از نمایندگان بود که هیئت رئیسه عدم پاسخگویی درخواست تمدید برای مدت ۵ روز را موجه دانست و آن را تمدید کرد.

وی افزود: شورای نگهبان بایستی تا پنج روز اداری دیگر پاسخ مکاتبه شعبه 12 را درباره موارد طرح شده در ارتباط با اعتبار نامه یکی از نمایندگان بدهد.

فرهنگی خاطرنشان کرد:جلسه دوم درباره امتیاز بندی نمایندگان برای کمیسیون ها بود که سوالات و ابهاماتی در این زمینه وجود داشت. برخی از این موارد تعیین تکلیف شد و برخی دیگر به کارگروه محول شد تا درباره موارد مذکور اظهار نظر کارشناسی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار