کد خبر: ۸۵۷۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ 03 June 2020

نرم‌افزار اندرویدی فرماندهان و سرداران شهید گیلانی رونمایی شد

تابناک/ نخستین نرم‌افزار اندرویدی فرماندهان و سرداران شهید استان گیلان با عنوان (چلچراغ) در رشت رونمایی شد.

نخستین نرم‌افزار اندرویدی فرماندهان و سرداران شهید استان گیلان با عنوان (چلچراغ) با هدف معرفی سبک شهدا با حضور خانواده‌های معزز شهدا و تعدادی از فعالان فضای مجازی در ستاد کنگره هشت هزار شهید استان رونمایی شد.

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه شهدا مظهر قدرت جمهوری اسلامی هستند اظهار کرد: خون شهدا اثبات نظام ناب محمدی در ایران است.

وی بهره گیری از سیره شهدا را بهترین سلاح در برابر ترفندها و دسیسه های دشمنان بیان و تصریح کرد: باید در همه حال مطیع امر ولایت باشیم و در راستای فرمایشات معظم له گام برداریم؛ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهدا و رزمندگان ما اطاعت از ولایت فقیه و رهبری زمان خود بود موضوعی که امروز نیز در جامعه اسلامی به آن نیاز دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در زمینه قوی شدن در فضای مجازی، گفت: مخاطب اصلی در فضای مجازی جوانان هستند لذا باید بتوانیم از فضای گسترده مجازی برای پیشرفت و پیشبرد اهداف و معرفی شهدا برای نسل‌های بعد و جهانیان نهایت استفاده را ببریم.

عبدالله پور در ادامه بر استفاده درست از فضای مجازی تاکید کرد و گفت: اگر چه فضای مجازی در بسیاری از مواقع مخرب است اما در صورت استفاده درست می‌توان موثر باشد لذا باید تلاش شود.

سجاد ستوده مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه معرفی شهدای گیلانی برای جوانان و مردم از مهم ترین اهداف تهیه این نرم افزار است، افزود: این سامانه، جامع ترین سامانه شهدای گیلان است.

وی با بیان اینکه نرم افزار چلچراغ در معاونت نرم‌افزار مرکز فضای مجازی سپاه قدس گیلان تهیه شده است گفت: این اپلیکیشن شامل وصیت‌نامه، زندگی‌نامه، صوت و فیلم و عکس؛ پیرامون زندگی شهدای شاخص و فرماندهان نظامی و مسئولین سیاسی استان گیلان است.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم با کمترین وقت و به ‌صورت رایگان می توانند از این برنامه استفاده و با شهدا آشنا شوند خاطرنشان کرد: استفاده از آخرین متدهای طراحی و کدنویسی، فضایی کاربرپسند و به روز در محیط نرم‌افزار از جمله ویژگی‌های نرم‌افزار چلچراغ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار