کد خبر: ۸۵۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴ 01 June 2020
کاظمی گفت: برای روشن شدن وضعیت ایستگاه های دوچرخه تفاهم نامه ای با دستگاه قضایی و حوزه حقوقی شهرداری امضا و ایستگاه های قدیمی ظرف ۷۵ روز جمع آوری خواهد شد و جای آن سیستم دوچرخه های اشتراکی به شکل جدید اجرا می شود.
 

 

تابناک/به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «خلیل الله کاظمی» امروز( ۱۲ خرداد) در جلسه شورای اداری شهرداری به امضا تفاهم نامه برای اعمال ماده ۱۰۸ با فرماندهی نیروی انتظامی استان اشاره و افزود: برای اولین بار در کشور برای اعمال ماده ۱۰۸ تفاهم نامه ای را با فرماندهی نیروی انتظامی استان با دریافت مجوزات مورد نیاز امضا کردیم که این موضوع باعث ارتباط بهتر با پلیس راهور در اجرای پروژه ها و امور ترافیکی خواهد شد.

 

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به پروژه های عمرانی در دست اجرای شهرداری مشهد بیان کرد: تا پایان سال ۲۴ پروژه عمرانی و ترافیکی به ارزش ۶۸۴ میلیارد تومان آغاز و یا آماده بهره برداری خواهد شد که بیشتر آنها در مناطق کم برخوردار است.

 

کاظمی خاطرنشان کرد: در کنار این پروژه ها، عملیات اجرایی تعداد دیگری از پروژه های عمرانی امسال آغاز شده و یا شروع به کار خواهد شد که از جمله آن می توان به تقاطع غیرهمسطح ابوطالب، دوربرگران زیرسطحی شهید برونسی، تقاطع غیر همسطح مجیدیه به آیت الله هاشمی رفسنجانی، اصلاح هندسی راه دسترسی به بهشت رضا(ع)، ایجاد راه دسترسی به کهن دژ در منطقه تاریخی توس و ایجاد شفت ورودی تونل خط چهار قطار شهری مشهد که زمین آن در منطقه مهر مادر تملک شده، اشاره کرد.

 

وی به روند عملیات اجرایی تقاطع چند سطحی آزادگان اشاره کرد و اضافه کرد: سه سطح از این تقاطع از جمله زیرگذر، مسیر همسطح و مسیرچپ گرد تقاطع چند سطحی آزادگان تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید و راست گرد و پل روگذر نیز در سال آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

 

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: همچنین پارکینگ مجد در مرداد ماه، پارکینگ و پایانه آزادی تا آذر ماه، ۷۵ متری رضوی و بازگشایی مسیر کوشش به خلج تا پایان سال و تقاطع غیر همسطح نیز در اردیبهشت سال آینده آماده بهره برداری می شود.

 

کاظمی در خصوص ایستگاه های دوچرخه نیز تصریح کرد: برای روشن شدن وضعیت ایستگاه های دوچرخه تفاهم نامه ای با دستگاه قضایی و حوزه حقوقی شهرداری امضا و ایستگاه های قدیمی ظرف ۷۵ روز جمع آوری خواهد شد و جای آن سیستم دوچرخه های اشتراکی به شکل جدید اجرا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار