کد خبر: ۸۵۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶ 30 May 2020

چرا آمریکایی‌ها از رفتن به تئاتر می‌ترسند؟

تابناک/ نتایج یک نظرسنجی انجام شده از سوی نیویورک تایمز نشان می‌دهد ساکنان نیویورک می‌ترسند حداقل تا اواخر سال میلادی به سالن‌های اجرای تئاتر بازگردند.

این نظرسنجی با همکاری نیویورک تایمز و موسسه تحقیقاتی سیه‌نا کالج در فاصله زمانی ۱۷ تا ۲۱ ماه می (۲۸ اردیبهشت تا  ۱خرداد) و برای اندازه‌گیری میزان تمایل مردم نیویورک برای رفتن به سالن‌های تئاتر برادوی انجام گرفته و نتایج حاصل حاکی از آن است که شرکت‌کنندگان نسبت به حضور در سالن‌های اجرای تئاتر در ماه سپتامبر تمایلی ندارند و تماشای تئاتر را در اواخر سال میلادی ترجیح می‌دهند.

مهم‌ترین نگرانی شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی، عدم رعایت مقررات بهداشتی چون استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی از سوی برخی تماشاگران تئاتر برادوی اعلام شده است. 

بسیاری از تهیه‌کنندگان بزرگ تئاتر در آمریکا، قید نمایش تئاتر در فصل پاییز را زده‌اند و به سال آینده میلادی چشم دوخته‌اند، تصمیمی که بر اساس نظرسنجی نیویورک تایمز منطقی به نظر می‌رسد.

آمریکایی ها می‌ترسند به تئاتر بروند

مدیران ارشد تئاتر برادوی اعلام کرده‌اند سالن‌های نمایش خود را حداقل تا روز کارگر (۷ سپتامبر؛ ۱۷ شهریور) همچنان تعطیل نگه خواهند داشت و بسیاری نیز معتقدند ژانویه ۲۰۲۱ نزدیک‌ترین زمان برای از سرگیری فعالیت مجدد تئاتر برادوی است. 

تئاتر یکی از دشوارترین عرصه‌های هنری برای بازگشایی است چرا که نمایش‌هایی که در برادوی به روی صحنه می‌روند معمولا مملو از تماشگران بویژه افراد سالمند و گردشگران است.

تئاتر برادوی به نمایش‌هایی گفته می‌شود که در یکی از ۴۰ سالن تئاتر حرفه‌ای با ۵۰۰ صندلی یا بیشتر منطقه تئاتری خیابان برادوی در منهتن نیویورک اجرا می‌شود و در کنار تئاتر «وست اِند» لندن از مهم‌ترین مراکز اجرای تئاتر در جهان محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار