کد خبر: ۸۵۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱ 30 May 2020

کرونا جلوی انتقال بزرگ ستاره تیم‌ملی به اروپا را فعلا گرفته

پیام نیازمند دروازه‌بان تیم‌ملی و باشگاه سپاهان در تازه‌ترین مصاحبه خودش گفته چندی پیش در یک قدمی حضور در باشگاه گیمارش پرتغال بوده.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیام نیازمند یکی از خوب‌های لیگ نوزدهم است. دروازه‌بانی که بعد از درخشش در تیم پیکان از این باشگاه جدا شد و به سپاهان رفت. پیام در سپاهان درخشش خود را ادامه داد و طی یک سال اخیر به اردوهای تیم‌ملی هم دعوت شده. یکی از صحبت‌هایی که همیشه پیرامون نیازمند وجود دارد موضوع لژیونر شدن او بوده. اتفاقی که همه منتظرند بالاخره برای دروازه‌بان جوان تیم‌ملی رخ دهد. پیام که کمتر اهل مصاحبه و حاشیه است به تازگی در لایوی اینستاگرامی با بهنام مددی، مدیررسانه‌ای سابق تیم قبلی‌اش پیکان گفت‌وگویی انجام داده. نیازمند در خصوص شایعات جدایی اش از سپاهان در این لایو گفت: نگفتم حتما به اروپا می‌روم و امکان ندارد چنین چیزی بگویم. گفتم اگر پیشنهاد خوبی بیاید، ترجیح می‌دهم به اروپا بروم. من با سپاهان قرارداد دارم و یک بند جدایی هم هست که در ازای مبلغی می‌توانم به اروپا بروم و گفتم اگر شرایط خوب باشد و تیم مشکلی نداشته باشد، دوست دارم فصل بعد به یک تیم خارج از کشور بروم. من یک فصل دیگر هم با سپاهان قرارداد دارم. 

او درخصوص پیشنهاد از تیم های خارجی عنوان کرد: قبل از این کرونا وقتی بازی لیگ و آسیا برگزار می‌شد، شانسم خیلی زیاد بود که آخر فصل بروم و حتی نیم فصل هم از گیمارش پرتغال پیشنهاد آمد. بند قرارداد من اینطور بود که بعد از پایان لیگ نوزدهم می‌توانم بروم اما دروازه‌بان گیمارش عملکرد خوبی نداشت و به دنبال دروازه بان بودند، با من صحبت کردند و حتی پولی که لازم بود را هم کاملا داشتند و آماده کرده بودند اما من گفتم این نشدنی است چون من نمی‌خواهم سپاهان را ترک کنم و می‌خواهم در بازی های آسیایی بازی کنم. جوانمردانه نیست که الان تیم را ترک کنم و بند قراردادم برای پایان فصل است. می‌دانم که هنوز هم من را زیر نظر دارند اما این کرونا همه چیز را خراب کرد، نه فقط لیگ ما بلکه اکثر لیگ ها بلاتکلیف هستند و نقل و انتقالات هم مشخص نیست. کلی بدهی بالا آورده اند و شانس ماندنم در سپاهان زیاد است.

دروازه‌بان تیم ملی با اشاره به پیشنهاداتش، گفت: در این باره چیزی نگویم بهتر است و اگر چیز رسمی باشد باشگاه اعلام می‌کند و دوست ندارم بازار گرمی کنم که بگویم از فلان تیم و باشگاه پیشنهاد دارم. هر باشگاهی من را بخواهد باید اجازه سپاهان را بگیرم چون تحت قرارداد این باشگاه هستم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار