کد خبر: ۸۵۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶ 30 May 2020
سیدمحمدی گفت: مراسم ارتحال امام خمینی(ره) به دلیل زرد بودن وضعیت شهرستان به‌لحاظ کرونا، با محوریت تبلیغات میدانی و فعالیت های تبلیغی در فضای مجازی اجرا می‌شود.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» ظهر امروز(شنبه، ۱۰ خرداد) در جلسه ستاد ارتحال امام خمینی(ره) که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد برگ زرینی از تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی و تاریخ پرشکوه این ملت است.

 

فرماندار صومعه‌سرا امام راحل را شناسنامه انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: راه، افکار و منش امام راحل در جهان امروزی برای هر آزادمردی شناخته شده است.

 

وی با بیان اینکه حرکت امام راحل فراتر از مرزهای جغرافیایی است گفت: مقام معظم رهبری پس از امام راحل به عنوان شاگرد خلف صالح ایشان جمهوری اسلامی را به جایگاه عالی در دنیا رساندند.

 

سیدمحمدی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی نماد ظلم ستیزی، استکبارستیزی و آزادگی در دنیا است تصریح کرد: کمتر کشوری در دنیا پیدا می‌شود که متاثر از جمهوری اسلامی، اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری، آزادخواهی، آزاده طلبی و ظلم ستیزی انقلاب اسلامی ایران نباشد.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه میراث ماندگار و بزرگ امام  خمینی(ره) را جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا مراسم ارتحال امام راحل با سنوات گذشته متفاوت برگزار می‌شود.

 

وی اظهار کرد: مراسم ارتحال امام خمینی(ره) به دلیل زرد بودن وضعیت کرونایی شهرستان، با محوریت تبلیغات میدانی و فعالیت های تبلیغی در فضای مجازی اجرا می‌شود.

 

سیدمحمدی خاطرنشان ساخت: در حال حاضر رویکرد ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) به همنی منوال است تا اگر گشایشی حاصل شد از آمادگی کامل برای اجرای برنامه های میدانی، فرهنگی و اجتماعی درسطح شهرستان برخورداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار