کد خبر: ۸۵۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶ 30 May 2020


حسینی گفت: همزمان با سی ویکمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ه) و در راستای اجرای طرح مواسات ۵۵۰ بسته معیشتی به نام ۵۵۰ شهید شهرستان صومعه‌سرا بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 

 

«سیدحسن حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) با ایستادگی در برابر رژیم پهلوی و روشنگری برای مردم، بستر نهضت انقلاب اسلامی را فراهم ساخت و امروز ایران به اوج عزت و اقتدار در سطح ملی و بین المللی رسیده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه احیاء و زنده نگه داشتن نام و راه امام خمینی (ره) در جامعه امری مهم و مورد تاکید است افزود: انقلاب اسلامی هر چقدر عزت و اقتدار دارد مدیون امام راحل است.

 

وی گفت: تبیین منزلت و جایگاه امام خمینی(ره) در جامعه یک ضرورت است و در ایام مختلف سال باید ابعاد شخصیتی ایشان تبیین و به نسل جوان منتقل شود.

 

حسینی با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه در شهرستان صومعه‌سرا در چهار مرحله برگزار و بیش از ۹ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد تصریح کرد: این رزمایش تا پایان کرونا ادامه دارد و همچنان در حال شناسایی افراد نیازمند شهرستان هستیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: همزمان با سی ویکمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ه) ۵۵۰ بسته معیشتی به نام ۵۵۰ شهید شهرستان صومعه‌سرا در قالب پنجمین مرحله طرح مواسات و همدلی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار