کد خبر: ۸۵۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ 30 May 2020
 
مشاور وزیر بهداشت و درمان با حاج ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه دیدار کردند، در این دیدار بعد از بحث و تبادل نظر ارتباط تلفنی با وزیر محترم بهداشت نیز برقرار گردید.

به گزارش هزار ماسوله، در این دیدار ماموستا قادری ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، حضور آنان را در شهرستان پاوه به فال نیک گرفتند و گفتند: زحمات وزارت بهداشت در ایام شیوع ویروس کرونا قابل تقدیر است.

 

ایشان سپس به مشکلات پزشکان، پرستاران و مردم منطقه اشاره و سی اسکن را نیاز جدی بیمارستان پاوه برشمردند و گفتند: وزیرمحترم بهداشت در زمان افتتاح بیمارستان پاوه که با هزینه زیادی ساخته شد، وعده دادند که یکدستگـــاه سی تی اسکن به آن اختصاص دهنــد، مردم این دیـارهمچنان منتظر تحقق این وعده هستند.

 

سپس در خصوص مطالب مطرح شده به تفصیل صحبت شد و جناب آقای دکتر محمدصادقی وعده دادند بصورت جدی پیگیر موضوع سی تی اسکن باشند.

 

در ادامه این دیدار با جناب آقای دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت تماس تلفنی برقرار و حاج ماموستا قادری ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای ایشان و همه سفیدپوشـان و کادر درمان در سراسر کشور بخصوص منطقـه اورامانات در مقابله با ویروس کرونا به بیان مشکلات استـان و شهـرهای اورامانات پرداختـه و از ایشان دو درخواست داشتند:

۱-توجه ویژه به مدیریت و مجموعه علوم پزشکی استان بخصوص پزشکان، پرستاران و کادر درمانی تا آن‌ها هم با فکری آسوده بتوانند به وظایف خود عمل کنند.

۲-توجه به وضعیت بی‌برنامگی استان و عدم قاطعیت در امر قرنطینه و بی‌احتیاطی مردم که باعث شیوع بیشتر ویروس کرونا در مرکز استان و شهرستان‌ها گردیده است.

 

گفتنی است در این تماس جناب آقای دکتر نمکی اعلام کرد، لحظاتی پیش وضعیت استان را آقای دکتر مرادی جویا و قطعاً اقدامات موثری انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار