کد خبر: ۸۵۶۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳ 30 May 2020

 

منتخب مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس یازدهم با بیان اینکه ما برای پیشگیری از قربانی شدن رومیناها در جامعه گام برداریم گفت: مراجع قضایی جهت پیشگیری از وقوع قتل‌های خشونت‌آمیز خانوادگی باید ساز و کاری تعریف کنند.

 
منتخب مردم تالش در مجلس: باید برای پیشگیری از قربانی شدن رومیناها در جامعه گام برداریم

تابناک/حسن محمدیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، پیگیری قضایی موضوع و مجازات شدید عامل جنایت قتل رومینا دختر گیلانی که چند روز قبل توسط پدرش با داس کشته شد را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: پرونده قتل رومینا دختر 14 ساله تالشی ملقمه‌ای از آسیب‌های اجتماعی است.

منتخب مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس با بیان اینکه پرونده قتل رومینا برای وی به عنوان وکیل و فردی که سال‌ها کار قضاوت کرده است ماجرای جدیدی نیست تصریح کرد: تمام مردم ایران از قتل هولناک رومینا اشرفی متأثر و ناراحت شدند و امیدواریم دیگر شاهد تکرار چنین جنایات تلخی نباشیم.

محمدیاری با تأکید بر اینکه اگر لایحه صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان در برابر خشونت تصویب شود اتفاقات خوبی در این حوزه رخ خواهد داد عنوان کرد: در حال حاضر کشورمان دارای قوانین متعددی است اما آنچه که در اینجا مشاهده می‌شود این است که در اجرا با مشکلات بسیاری مواجه هستیم. 

وی ارتقاء هر چه بیشتر و بالاتر بردن فرهنگ عمومی برای پیشگیری از وقوع اینگونه جرایم از یک طرف و تلاش برای روشنگری و تنویر افکار عمومی را از سوی دیگر لازم و ضروری دانست و ابراز داشت: بی‌شک وظیفه خطیر ما پیگیری قضایی موضوع و مجازات شدید عامل این جنایت است اما این موضوع پایان راه نیست.

منتخب مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس با تأکید بر اینکه این موضوع در اصل آغاز یک راه بزرگ و سهمگین است که ایجاب می‌کند ما برای پیشگیری از قربانی شدن رومیناها در جامعه گام برداریم خاطرنشان کرد: مراجع قضایی جهت پیشگیری از وقوع قتل‌های خشونت‌آمیز خانوادگی باید ساز و کاری تعریف کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار