کد خبر: ۸۵۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶ 30 May 2020
 
تابناک/دهمين هفته سال 99 (3 تا 9 خرداد) سپري شد. از مهمترين رويدادهاي اين هفته مي توان به افتتاح دو پروژه فرودگاهي استان مازندران با حضور وزير راه و شهرسازي اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، مهمترین رویدادهای فرودگاهی هفته اخیر را از نظر می گذرانید.

ورود هواپيماي ايرباس پس از 52 سال به باند فرودگاه رامسر/ فراهم شدن امکان برخورداري بيشتر از خدمات دولت با افتتاح باند اين فرودگاه

محمد اسلامي، وزير راه و شهرسازي در مراسم افتتاح باند جديد فرودگاه رامسر از اين رويداد به عنوان اتفاقي بزرگ و خجسته در راستاي برداشته شدن محدوديت هاي پروازي و برخورداري بيشتر از خدمات دولت ياد کرد. وی در این مراسم که پنجم خرداد برگزار شد، ضمن تبریک افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر پس از 52 سال از افتتاح این فرودگاه به اهالی غرب مازندران، عنوان کرد: این رویداد اتفاق بزرگی برای استان های مازندران و گیلان است و از این پس شاهد انجام پروازها بدون محدودیت و افزایش ظرفیت خدمت رسانی فرودگاه خواهیم بود و از این پس تمام 16 شرکت هواپیمایی امکان پرواز به فرودگاه رامسر را دارند.

امکان بهره مندي تمام ايرلاين هاي کشور از باند فرودگاه رامسر/بهره برداري از 21 پروژه فرودگاهي و ۱۳ پروژه هوانوردي تا پايان سال ۹۹

رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران در آيين افتتاح دو پروژه فرودگاهي استان مازندران از بهره برداري از 21 پروژه فرودگاهي و ۱۳ پروژه هوانوردي تا پايان سال ۹۹ در کشور خبر داد و گفت: با افتتاح باند بتني جديد فرودگاه رامسر، امکان استفاده 16 ايرلاين کشور با نشست و برخاست 70 درصد ناوگان هوايي در اين فرودگاه فراهم شد.

تجليل وزير راه و شهرسازي از اداره کل فرودگاه هاي استان اردبيل

وزير راه و شهر سازي با ارسال لوح سپاس از مدير کل و کارکنان فرودگاه هاي استان اردبيل قدرداني کرد.

پيام تبريک اميرمکري به مناسبت عيد سعيد فطر

رييس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران در پيامي فرارسيدن عيد فطر را به دست اندرکاران صنعت هوانوردي کشور تبريک گفت.

پيام مديرعامل شرکت فرودگاه ها به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

رييس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران در پيامي فرارسيدن سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر را تبريک گفت.

پيشرفت 60 درصدي بهسازي باند اصلي فرودگاه اردبيل/ تامين اعتبار پروژه توسط شرکت فرودگاه ها

عضو هيات مديره و راهبر حوزه معاونت برنامه ريزي و نظارت و امور اقتصادي شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران در بازديد از پروژه بهسازي باند اصلي فرودگاه اردبيل با پيشرفت 60 درصدي بر تاثير تکميل اين طرح در توسعه استان تاکيد کرد.

تخصيص ساليانه 50 سهميه امريه به فرودگاه هاي کشور

معاون توسعه مديريت و منابع شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: با پیگیریهای مستمر شرکت فرودگاه ها و موافقت ستاد کل نیروهای مسلح، سالیانه 50 سهمیه امریه به فارغ التحصیلان دانشکده صنعت هوانوردی در رشته های مراقبت پرواز، الکترونیک هواپیمایی و مخابرات هواپیمایی جهت انجام خدمت سربازی در فرودگاه های مناطق کمتر توسعه یافته تخصیص یافت.

انتشار آخرين بولتن تحليلي ايکائو درباره بحران ويروس کرونا

معاونت برنامه ريزي، نظارت و امور اقتصادي از ابتداي شروع بحران کرونا(اسفند 1398) با هدف دسترسي تصميم گيرندگان صنعت هوانوردي، مديريت ارشد شرکت و سازمان هواپيمايي و ساير فعالان صنعت هوانوردي، از روند تغييرات جهاني، منطقه اي و داخل کشور و کمک به مديريت بهينه اين بحران، اقدام به تهيه بولتن هاي تحليلي بصورت هفتگي کرد.

انتشار دومين بسته اطلاعات هوانوردي سال 2020

دومين بسته اطلاعات هوانوردي سال 2020 در راستاي به روزرساني AIP جمهوري اسلامي ايران منتشر شد.

تبديل تهديد به فرصت با تربيت متخصصان فني و مهندسي هواپيما

نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با استراتژي تبديل تهديد به فرصت تاکنون با تربيت مهندسان متخصص فني و مهندسي سايه اهريمني تحريم را کمرنگ کرده است.۲۴ می، روز جهانی تعمیر و نگهداری هواپیمایی و فرصتی برای یادآوری تلاش مهندسان و متخصصانی است که در تامین اطمینان از عملکرد ایمن و درست در طول پرواز نقش مهمی ایفا می کنند. 

برقراري مجدد پروازهاي مسير مشهد- اردبيل- مشهد

پروازهاي شرکت هواپيمايي آسمان در مسير مشهد- اردبيل- مشهد که پيش از اين به دستور ستاد مقابله با بيماري کرونا تعطيل شده بود دوباره برقرار شد.

برقراري مجدد پروازها در مسير کيش- تبريز-کيش

مديرکل فرودگاه هاي آذربايجان شرقي از برقراري مجدد پروازهاي اين فرودگاه در مسير کيش- تبريز- کيش خبر داد.

برقراري مجدد پرواز همدان - مشهد

مدير فرودگاه همدان از برقراري مجدد پروازهاي اين فرودگاه در مسير همدان- مشهد خبر داد.

برقراري مجدد پروازهاي مشهد در فرودگاه بيرجند

پروازهاي شرکت هواپيمايي ايران اير در مسير مشهد- بيرجند- مشهد که پيش از اين به دستور ستاد مقابله با بيماري کرونا لغو شده بود دوباره برقرارشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار