کد خبر: ۸۵۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶ 30 May 2020
 

تابناک/ حاجی پور در جدیدترین اظهارنظر در خصوص نقش خود در باشگاه داماش، در حالی مدعی شده که از داماش جدا و هیچ سمتی در آن ندارد که همین الان در سایت رسمی باشگاه داماش، نام او به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه داماش خودنمایی می کند! 

به گزارش خزرآنلاین، اسماعیل حاجی پور در تازه ترین ادعای خود و در گفتگوی تلفنی با برنامه «مجله ورزشی» در رادیو گیلان مدعی شد: بنده از داماش جدا شدم و سمتی در این باشگاه ندارم. 

این اظهارات حاجی پور در حالی طرح شد که همین الان با مراجعه به سایت باشگاه داماش، نام اسماعیل حاجی پور، به عنوان "رییس هیات مدیره باشگاه" به چشم می خورد. البته این نخستین باری نیست که حاجی پور در خصوص سمت خود در باشگاه داماش، اظهارات این چنینی را بر زبان می راند. 

آیان ماه سال قبل بود که شورای شهر رشت لایحه کمک به دو تیم فوتبال سپیدرود و داماش را مورد بررسی قرار داد. در این لایحه برای سپیدرود نهصد میلیون تومان و داماش پانصد میلیون تومان کمک در نظر گرفته شده بود. با این حال، امیرحسین علوی رییس وقت شورای شهر رشت، تیم داماش را منتسب به اسماعیل حاجی پور دانست و کمک به این تیم را منوط به اعلام جواب سازمان بازرسی در تایید قانونی بودن آن دانست.

در همین جلسه اسماعیل حاجی پور، مدعی شد که مالکیت این تیم به نام شخص دیگری بوده و وی مالک داماش نیست! همچنین فرهام زاهد، دیگر عضو شورای شهر رشت هم در حمایت از لایحه کمک به داماش از بودجه شهرداری رشت، گفت: مالک تیم آقای حاجی پور نیستند و حتی چک هم امضا نمی‌کنند و فقط عضو هیات مدیره هستند. (اینجا را ببینید)

مدتی بعد و در هفتاد و دومین جلسه عادی شورای چهارم رشت امیرحسین علوی خبر از ارائه پاسخ از سوی سازمان بازرسی داد و گفت: در این نامه تأکید شده است که باید محرز گردد که اسماعیل حاجی پور به عنوان عضو شورای شهر در تعیین و تکلیف وضعیت مالکیت تیم داماش و یا علی بهارمست، سرپرست شهرداری رشت از امکانات شهرداری در راستای سرپرستی تیم ورزشی سپیدرود من غیر حق استفاده نکرده‌اند.

پس از وصول پاسخ سازمان بازرسی، حاجی پور باز هم در اظهاراتی مشابه مدعی شد که از شهریور 97 مالکیت تیم را به فرد دیگری انتقال داده و در این تیم هیچ مسئولیتی ندارد و تنها به عنوان یک هوادار در کنار داماش حضور دارد! سرانجام هم در این جلسه لایحه کمک 500 میلیون تومانی به داماش به تصویب رسید. (اینجا را بخوانید)

اگرچه حاجی پور در آن برهه زمانی که قرار بود کمک مالی 500 میلیون تومانی شهرداری به داماش به تصویب برسد، مدعی شد که مالکیت داماش را به فرد دیگری منتقل کرده است اما نامی از مالک جدید داماش نبرد.

با این حال مدتی بعد و پس از آن که این قضیه کم کم به فراموشی سپرده شد، اتفاقات جنجالی فینال جام حذفی فوتبال که بین تیم های داماش گیلان و پرسپولیس برگزار شد و منجر به محرومیت مالک و مدیرعامل باشگاه داماش شد، بار دیگر این سوال را در افکار عمومی برجسته کرد چرا که در رای کمیته اخلاق از اسماعیل حاجی پور به عنوان مالک داماش نام برده شده بود! (اینجا را بخوانید)

حالا هم که در اظهاراتی جدید مدعی شده است که از داماش استعفا داده و هیچ سمتی در داماش ندارد البته در سایت رسمی داماش، همچنان نام وی به عنوان رییس هیات مدیره به چشم می خورد. 

به طور کلی و با فرض صحت ادعاهای حاجی پور می توان سیر تحولات مالکیتی و سمتی داماش را به صورت زیر در نظر گرفت: 

23 آبان 96، وبسایت رسمی باشگاه داماش در مطلبی ضمن معرفی حاجی پور به عنوان مالک باشگاه داماش، از قول او می نویسد: تاکنون ریالی به داماش کمک مالی نشده است! (اینجا را ببینید)

17 آبان 97، حاجی پور در روند بررسی لایحه کمک مالی به داماش در جلسه شورای شهر رشت، مدعی می شود که مالک داماش نیست. 

16 تیر 98، کمیته اخلاق با صدور یک رای در خصوص اتفاقات بازی فینال جام حذفی، حاجی پور را به عنوان مالک داماش معرفی می کند.

9 خرداد 99، حاجی پور در گفتگو با «مجله ورزشی» در رادیو گیلان می گوید که از داماش جدا شده است و دیگر سمتی در این باشگاه ندارد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار