کد خبر: ۸۵۶۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵ 30 May 2020
 

تابناک/احمد دنیامالی را می توان یکی از تاثیرگذارترین نمایندگان گیلان در مجلس فعلی دانست. مردی که روزگاری نه چندان دور، معاون رییس فعلی مجلس در شهرداری تهران بوده و همین ارتباطات نزدیک پیشین، این روزها او را در کانون توجهات قرار داده است.

به گزارش خزرآنلاین، احمد دنیامالی را می توان یکی از تاثیرگذارترین نمایندگان گیلان در مجلس فعلی دانست. مردی که روزگاری نه چندان دور، معاون رییس فعلی مجلس در شهرداری تهران بوده و همین ارتباطات نزدیک پیشین، این روزها او را در کانون توجهات قرار داده است. با این حال، دنیامالی جایی در ترکیب هیات رییسه نیافت تا هم اکنون این سوال در اذهان عمومی شکل بگیرد که حاج احمد، چه جایگاهی در مجلس خواهد داشت.

خبرنگار خزرآنلاین در همین راستا، گفتگویی را با نماینده انزلی ترتیب داده است: 

دنیامالی در ابتدا، رسالت مهم مجلس یازدهم را کمک به دولت و ارتقا معیشت مردم دانسته و گفت: ارتقا جایگاه پولی ملی و تقویت آن از موضوعات مهم اقتصادی مجلس یازدهم می باشد.

وی با بیان اینکه تقویت جایگاه نظارت بر کنترل بودجه و درآمد کشور اقدام بسیار مهمی در جایگاه نظارتی مجلس یازدهم است، افزود: حمایت از کسب و کارهای تولیدی و خدماتی که درشرایط کرونا آسیب دیده باید در الویت برنامه های اقتصادی مجلس یازدهم باشد.

نماینده انزلی ادامه داد: پیگیری مطالبات افرادی که در ایام کرونا، هنوز بیمه بیکاری آنان برقرار نگردیده  را تا حصول نتیجه دنبال خواهیم کرد.

دنیامالی با اشاره به نامگذاری سال 99 توسط رهبر معظم انقلاب، رفع موانع تولید و حمایت از کالای داخلی را عامل مهم در تقویت اقتصاد ملی دانست و تصریح کرد: تلاش می کنیم تا با تدوین طرح های و لوایح در جهت ارتقا تولید داخلی در مجلس یازدهم گام برداریم.

وی همچنین با تاکید بر نظارت در خصوص واگذاری شرکت و بنگاه هایی که تحت عنوان سهام عدالت واگذار می شوند، گفت: مدیریت و صیانت از حقوق مردم در این واگذاری ها، وظیفه خطیری است که بر دوش مجلس یازدهم قرار دارد. 

دنیا مالی در پاسخ به این سوال که آیا در مجلس یازدهم به دنبال ریاست بر کمیسیون خاصی است یا خیر، گفت: با توجه به تجارب و حوزه تخصصی بنده در سطح کشور انشالله با حمایت نمایندگان جهت ریاست کمیسیون عمران مجلس یازدهم کاندیدا خواهم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار