کد خبر: ۸۵۶۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱ 30 May 2020

انتقال بازار هفتگی پره‌سر به مکانی جدید

شهردار پره‌سر از انتقال بازار هفتگی (سه‌شنبه بازار) این شهر به مکانی جدید خبر داد.

شهرام شهابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بازار هفتگی پره‌سر در حدود ۵۰ سال در جنب شهرداری و متصل به جاده اصلی پره‌سر به انزلی برپا می‌شد.

وی افزود: روزهای سه‌شنبه با برپایی بازار، شهر دچار ترافیک سنگین می‌شد و شهروندان، خودروهای آتش نشانی و اورژانس در این مسیر به سختی تردد می‌کردند، که برای کاهش ترافیک مسیر، بازار را به خیابان تازه ساخت ۲۰ متری منتقل کردیم.

شهردار پره‌سر ادامه داد: به دلیل شیوع کرونا و شرایط بد اقتصادی و افزایش تقاضا از سوی شهروندان برای حضور و کاسبی در بازار هفتگی پره سر، شهرداری متقاضیان جدید را در بازار ساماندهی کرد.

شهابی اضافه کرد: انتقال بازار به خیابان ۲۰ متری به دلیل دسترسی آسان به مسیرهای مختلف و وجود جای پارک مناسب، مورد استقبال بسیار زیاد شهروندان قرار گرفت و آرزوی چندین ساله آنان برآورده شد.

وی به اقدامات عمرانی شهرداری در سال جاری اشاره کرد و گفت: پیاده رو سازی شامل زیرسازی، جدول کاری و موزائیک کاری در خیابان جانبازان و همچنین سنگ فرش بخشی از پیاده روی خیابان امام خمینی (ره) به سمت تالش به اتمام رسیده است.

شهردار پره‌سر از اتمام پیاده روسازی و موزائیک کاری خیابان شهید میرزایی، فاز یک سنگ فرش خیابان امام خمینی (ره) به سمت تالش خبر داد و اضافه کرد: فاز دو سنگ فرش خیابان امام خمینی (ره) به سمت تالش آغاز، خیابان اصلی کوی شفا رود زیرسازی و خیابان پرسپولیس تعریض شده و آسفالت باقیمانده خیابان بیست متری و کوچه منشعب از آن و کوچه خداداد، لکه‌گیری خیابان ۲۰ متری سعیدی از جمله اقدامات عمرانی شهرداری پره‌سر در سال جاری بوده است.

شهابی افزود: در راستای الکترونیکی کردن اتوماسیون اداری شهرداری پره سر، در اردیبهشت ماه امسال برنامه‌های جدید واحد مالی و درآمد نوسازی و نصب شد.

به گزارش ایمنا، پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار