کد خبر: ۸۵۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳ 29 May 2020
بالو گفت: فرماندار شهرستان صومعه‌سرا مواد ضدعفونی کننده رایگان به ارزش ۴۲ میلیون تومان در اختیار آموزش و پرورش برای توزیع بین دانش‌آموزان و فرهنگیان قرار داده است.
 

 

«حسین بالو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: آزمون پایانی پایه‌های نهم و دوازدهم به صورت حضوری در مدارس شهرستان برگزار می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا افزود: در این راستا به هر یک از دانش‌آموزان این پایه‌ها یک عدد محلول ضدعفونی کننده ۲۵۰ سی سی و به هر مدرسه شهرستان یک عدد مایع ضدعفونی کننده یک لیتری اهدا شده است.

 

وی گفت: فرماندار شهرستان صومعه‌سرا مواد ضدعفونی کننده رایگان به ارزش 42 میلیون تومان در اختیار آموزش و پرورش برای توزیع بین دانش‌آموزان و فرهنگیان قرار داده است.

 

بالو با بیان اینکه در برگزاری امتحانات حضوری کلیه پروتکل‌های بهداشتی باید رعایت شود تصریح کرد: فاصله صندلی‌ها باید در حوزه‌های امتحانی 2متر باشد.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: برنامه مدون گندزدایی تمام سطوح دارای امکان تماس زیاد مانند تجهیزات، دستگیره درب‌ها، میز و صندلی، شیر آلات، نرده، پله‌ها،‌ پریز و کلیدهای برق و تمام وسایلی که به طور عمومی و مشترک استفاده می‌شود در دستور کار قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار