کد خبر: ۸۵۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ 29 May 2020
حجت الاسلام رئیسی گفت: انتظار مردم از مجلس یازدهم این است که این مجلس باید مجلسی انقلابی بماند و جلوی نفوذ و فساد را بگیرد و قوانینی را برای بهبود معیشت مردم تصویب کند.
 

تابناک/امروز ۹ خرداد حجت الاسلام «رئیسی» در خطبه های نماز جمعه‌ رودبار جنوب، با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم، گفت: انتظار مردم از مجلس یازدهم این است که این مجلس باید مجلسی انقلابی بماند و جلوی نفوذ و فساد را بگیرد و قوانینی را برای بهبود معیشت مردم تصویب کند.


امام جمعه موقت رودبار جنوب به ارسال سوخت و فرآورده های نفتی به ونزوئلا اشاره کرد و افزود: ارسال نفتکش های کشور ما آنهم با پرچم ایران نشانه ای از اقتدار جمهوری اسلامی است.

وی ضمن گرامیداشت ۱۴ خرداد سالروز رحلت جانسوز امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد: مردم آزادی خواه دنیا در بسیاری از کشورها از انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) الگو گرفته و در مقابل ظلم ایستادگی کردند.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به ۱۵ خرداد سالروز قیام خونین مردم قم، اظهار کرد: قیام‌ پانزده خرداد مردم قم در سال ۱۳۴۲ آغاز انقلاب اسلامی بود.

خطیب موقت جمعه رودبار جنوب تاکید کرد: طلوع انقلاب اسلامی در ایران فصل جدیدی در مبارزهای مردم فلسیطن را رقم زد و اولین گام ما بیرون راندن صهیونیست ها از کشور بود به طوری که سفارت رژیم صهیونیستی را به سفارت فلسطین کردیم.

وی بیان کرد: در دین اسلام ترس از مسائل دنیوی و نداشتن ثروت مذمت و سرزنش شده اما به ترس از خدا و معاد سفارش شده است.

حجت الاسلام رئیسی ابراز کرد: ترس از خدا یعنی ترس از عظمت حضرت حق و خدا را شاهد و ناظر بر اعمال دیدند، کسی که از خدا ترس دارد در فضای مجازی مواظب بندگی خدا است و خدا را در کلیه امور ناظر بر اعمال و کردار خود می بیند بنابراین باید از روز قیامت که اسرار پنهان انسان آشکار می شود، ترسید.

 امام جمعه موقت رودبار جنوب عنوان کرد: یکی دیگر از ترس هایی که مدح شده ترس از عاقبت است زیرا در طول تاریخ انسان های زیادی بودند که ابتدا در مسیر بندگی خدا قرار داشتند اما در پایان عمر عاقبت به شَر شدند.

وی در خاتمه اظهار کرد: وهابیون زیارت قبور را شرک می دانند و قریب ۹۰ سال قبل با تفکر افراطی وهابیت قبور مطهر بقیع تخریب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار