کد خبر: ۸۵۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳ 28 May 2020

مهرواره فرهنگی هنری «لبخند بهارانه» برگزیدگان خود را شناخت

تابناک/ مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به معرفی برگزیدگان مهرواره فرهنگی هنری «لبخند بهارانه»، گفت: ۱۷ اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

اسفندیار ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به معرفی برگزیدگان این مهرواره فرهنگی و هنری «لبخند بهارانه»، اظهار کرد: این مهرواره در آستانه سال ۹۹ و به منظور نشاط بخشی به جامعه و آشناسازی هرچه بیشتر مخاطبان با نقش سلامتی و تندرستی در ایجاد حس شادی و رضایتمندی و همچنین، ضرورت پاسداشت سلامت فردی و اجتماعی در مواجهه با ویروس کرونا برگزار شد.

وی با بیان اینکه «بهداشت فردی»، «امید به زندگی»، «قدرشناسی از جهادگران عرصه سلامت و ایمنی فردی و اجتماعی جامعه» و «نوع دوستی و مسوولیت‌پذیری اجتماعی در مواجهه با بیماری کرونا»، از محورهای موضوعی این رویداد فرهنگی هنری عنوان کرد و افزود: بیش از ۲۳۰ مخاطب گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال، با بهره‌گیری از تکنیک (روش) آزاد به هنرنمایی پرداخته و با ارسال اثر در زمینه طراحی، نقاشی، عکاسی، کلاژ، چاپ و متن ادبی، در این مهرواره فرهنگی هنری شرکت کردند.

ضیایی ادامه داد: «سیده مریم حسینی کوهی» و «مریم ابراهیمی فر» داوران بخش عکاسی این رویداد فرهنگی هنری با توجه به برجستگی‌های هنری و محتوایی آثار ارسالی، «صدرا آبزن»، «علی‌مرادزاده» از استان گیلان و «ربابه‌کلاتی‌زاده» از استان گلستان را برگزیده این بخش معرفی‌کرد.

وی افزود: «مریم ابراهیمی‌فر» و «خدیجه زحمتکش»، داوران بخش نقاشی این مهرواره نیز آثار «محمد امین حاج‌محمدی»، «حدیثه باقرپور» از گیلان و همایون یوسفی کارخانه» از تهران را به عنوان اثرهای برگزیده نقاشی بخش کودک و «مبینا آمیقی» از استان اصفهان و «طراوت ملکی»، «سیده رونیا صحفی» و «آتنا صفوتی» از گیلان را به عنوان آثار برگزیده نقاشی بخش نوجوان انتخاب کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان ادامه داد: «حمیرا خدابنده» داور بخش ادبی این مهرواره با نگاهی ویژه به شاخصه‌های آثار ارسالی «سجده‌صادق‌زاده»، «سیده زینب حسینی»، «ایلیا صفدری»، «کیهانه ابراهیمی»، «سیده پریناز جعفرزاده» و همچنین، «محمد جواد احمدی» از استان گیلان در این بخش به عنوان نفرات برگزیده انتخاب کرد.

گفتنی است، این مهرواره با بهره‌گیری از فرصت‌های فضای مجازی و با مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری استان گیلان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهر رشت صورت گرفت و ضمن ارسال لوح سپاس برای تمامی شرکت‌کنندگان، از ۱۷ برگزیده این رویداد فرهنگی‌هنری تجلیل خواهد شد.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار