کد خبر: ۸۵۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳ 28 May 2020
 
 
عضو تیم پزشکی باشگاه سپیدرود تست کرونای گرفته شده از اعضای باشگاه سپیدرود را کامل ترین پکیج تست کرونا دانست و گفت: از مسئولین سازمان لیگ می خواهیم تا در بخش نظارت و اجرای این تست ها در باشگاه حضور پررنگ داشته باشند.

ورزش سه: عضو تیم پزشکی باشگاه سپیدرود تست کرونای گرفته شده از اعضای باشگاه سپیدرود را کامل ترین پکیج تست کرونا دانست و گفت: از مسئولین سازمان لیگ می خواهیم تا در بخش نظارت و اجرای این تست ها در باشگاه حضور پررنگ داشته باشند.

دکتر احمدرضا فیروزی عضو تیم پزشکی باشگاه سپیدرود، با تاکید بر اینکه تست کامل چند مرحله ای به عمل آمده توسط این باشگاه تا امروز در بین باشگاه های گیلانی فقط از سوی سپیدرود انجام شده، اظهار داشت: همانگونه که مسئولین در تهیه و ابلاغ پروتکل ها بهداشتی جدی و موشکافانه عمل کردند در بخش نظارت و اجرای آن نیز به صورت جدی ورود کنند تا سلامت همه افراد درگیر در حوزه فوتبال حفظ شود.

فیزیوتراپ باشگاه سپیدرود تست کرونا گرفته شده در ظهر چهارشنبه از بازیکنان، کادر فنی، کادر اجرایی و پرسنل اداری باشگاه فوتبال سپیدرود رشت را در راستای آماده سازی بازیکنان پس از اعلام سازمان لیگ مبنی بر شروع تمرینات و مسابقات فوتبال دانست و افزود: ما علی رغم مشکلات شدید مالی برای حفاظت از سلامتی اعضای باشگاه این تست را برگزار کردیم.

عضو تیم پزشکی باشگاه سپیدرود رشت که با سایت رسمی باشگاه گفتگو کرده، با تاکید برعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در این تست گفت: برای جلوگیری از تجمع بازیکنان و رعایت فاصله اجتماعی، اخذ این تست بصورت جداگانه و در چند روز از اعضای باشگاه در حال انجام شدن است و تدارکات لازم برای رعایت این پروتکل‌ها برای شروع تمرینات از سوی باشگاه سپیدرود اتخاذ شده است و منتظر اعلام نتایج آزمایشات می مانیم تا اجازه شروع تمرینات دریافت کنیم.

فیروزی با اعلام اینکه این اقدام با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ساختمان اداری باشگاه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در حضور دکتر برشان ریاست مرکز بهداشت شهرستان رشت و همچنین کادر پزشکی تیم صورت گرفت، بیان کرد: تست موسوم به “PCR” که در پروتکل بهداشتی اعلام شده و همچنین با مساعدت مدیر عامل باشگاه تست “الایزا” که آنتی بادی ویروس را نشان می‌دهد نیز گرفته شد تا در بالاترین استاندارد ممکن عمل غربالگیری صورت پذیرد.

وی با بیان این موضع که متاسفانه بعضی شواهد نشان می دهد بعضی از تیم ها بدون دریافت نتایج ازمایشات تمرینات خود را شروع کردند، افزود: در بعضی موارد این تمرینات تیمی به صورت تقریبا مخفیانه انجام شده که سلامت کل تیم های درگیر در مسابقات به خطر خواهد انداخت.

فیزیوتراپ باشگاه سپیدرود رشت گفت: با این حال از همان ابتدا تلاش ما در مجموعه سپیدرود اولویت قرار دادن سلامت بازیکنان و احترام به پروتکل ها ابلاغی بوده است و به همین علت کیفیت و دقت در اجرا تست ها را فدای زودتر شروع کردن تمرینات نخواهیم کرد چرا که در مقابل سلامت خود و دیگران مسئول هستیم.

فیروزی با اعلام پیشنهاد باشگاه سپیدرود به سازمان لیگ و مسئولین پزشکی فدراسیون فوتبال برای پیگیری الزامی‌شدن اخذ تست از تمامی تیم‌ها، توسط آزمایشگاه‌های معتبر خاطر نشان کرد: در صورت استفاده همه‌ تیم‌ها از یک آزمایشگاه واحد اعتبار نتایج تست بالاتر خواهد رفت و پالایش بهتری صورت خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار