کد خبر: ۸۵۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ 27 May 2020

 

تابناک/ خبرگزاری تسنیم در تشریح جزئیات مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم، نوشت: در حین برگزاری جلسه افتتاحیه بر روی مانیتوری که در جلوی میز هیئت رئیسه مجلس قرار داشت بارها با به نمایش درآمدن تصاویر ۲ منتخب فقید مجلس یازدهم( فاطمه رهبر و محمد علی رمضانی) یاد و خاطره آنها گرامی داشته شد و بر روی صندلی های این دو منتخب که دارفانی را وداع گفتند از سوی تشریفات مجلس گل گذاشته شده بود.

پس از انتخاب هیئت رئیسه سنی مجلس یازدهم و قرار گرفتن آنها بر روی صندلی های خود غلامرضا نوری قزلجه معاون اجرایی مجلس گزارشی از عملکرد این معاونت برای برگزاری مراسم افتتاحیه ارائه کرد اما نکته ای که توجهات را به خود جلب کرد ارائه نطق پیش از دستور رئیس سنی جلسه(حجت الاسلام سید رضا تقوی) پس از ارائه این گزارش بود، طبق روال کاری مجلس ابتدا باید نطق پیش از دستور انجام و سپس دستور کارهای دیگر قرائت می شد که در این مورد جابه جایی انجام شد.

گفتنیست مرحوم محمدعلی رمضانی دستک نماینده منتخب مردم آستانه اشرفیه پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی و زمانی که به عنوان منتخب مردم استانه اشرفیه انتخاب شده بود، درگذشت. خبرگزاری فارس در همان زمان علیرغم آنکه علت فوت وی به دلیل کرونا تکذیب شده بود، نام او را در لیست چهره های شناخته شده درگذشته به دلیل ابتلا به کرونا قرار داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار