کد خبر: ۸۵۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰ 27 May 2020

آتش سوزی عمدی یک منزل مسکونی/ متهم دستگیر شد

تابناک/ سرپرست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی گیلان با اشاره به آتش زدن یک منزل مسکونی در رشت و فوت دختر خانواده در این حادثه، گفت: عامل این حادثه پسر خانواده بوده که دستگیر شده است.

سرهنگ مجید رسول زاده فرساد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آتش زدن یک منزل مسکونی در محله سلیمانداراب رشت در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه امسال، اظهار کرد: در این حادثه دختر ۱۸ ساله خانواده دچار سوختگی شدید شده که به علت شدت سوختگی جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه علت حادثه اختلافات خانوادگی و مخالفت پسر با ازدواج خواهر ۱۸ خود بوده است، افزود: متهم در روز حادثه با مراجعه به خانه پدری و مشاجره لفظی اقدام به آتش زدن منزل مسکونی می‌کند.

سرپرست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه در زمان حادثه پدر، مادر و خواهر کوچک‌تر به همراه خواهر بزرگ‌تر و نامزد وی نیز در خانه حضور داشتند، گفت: متأسفانه در این حادثه دختر ۱۸ ساله دچار سوختگی شدید می‌شود.

وی در ادامه به انتقال دختر به یکی از مراکز درمانی شهر رشت اشاره و با بیان اینکه روز گذشته به علت شدت سوختگی جان خود را از دست می‌دهد، تصریح کرد: متهم دستگیر و در اختیار نیروی انتظامی بود که با تکمیل پرونده به مراجع قضائی استان تحویل داده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار