تابناک / ولی داداشی نماینده سابق مردم آستارا و نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس دهم, طی پیامی از مردم شهرستان آستارا تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۵۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 27 May 2020

تابناک / ولی داداشی نماینده سابق مردم آستارا و نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس دهم, طی پیامی از مردم شهرستان آستارا تشکر و قدردانی کرد.

 

 پیام قدردانی نماینده سابق مردم آستارا و نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس دهم از مردم/ داداشی: از مردم صبور شهرستان به خاطر کوتاهی‌ها و تقصیرهای سهوی و احتمالی حلالیت می‌طلبم

 

 

در این پیام آمده است:

 

 

بسم الله الرحمن الرحيم

« انَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّي يُغَيِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِم. »

باسلام و احترام خدمت مردم شریف شهرستان آستارا

 

توفیق خدمت در کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی در طول چهار سال گذشته با رأی اعتماد مردم از الطاف خداوند متعال بوده و اینجانب همواره خداوند متعال را به پاس این توفیق خدمتگزاری شاكرم.


دستیابی به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های اساسی و زیر بنایی شهرستان در طول این مدت و همچنین فعالیت‌های هدفمند و برنامه محور، برای همشهریان عزیز مشهود و محسوس است این موفقیت‌ها را نخست الطاف الهی و عنایت امام عصر (عج)، سپس رهنمودهای دلسوزانه مردم و مساعی و توصیه‌های دلسوزانه مشاوران و اهل فن می‌دانم.


از محضر یکایک همشهریان معزز و کلیه اعضای دفتر آستارا ولوندویل و تهران و همچنین از مسئولین محترم و دلسوز شهرستان، استان، کشور و تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که بنده را در این وظیفه مهم یاری رساندند، کمال تشکر و قدردانی را دارم .


از مردم صبور شهرستان به خاطر کوتاهی‌ها و تقصیرهای سهوی و احتمالی حلالیت می‌طلبم و با افتخار در جای دیگری همچنان خادم مردم شریف این مرز و بوم خواهم بود.



در پایان از درگاه خداوند متعال، ضمن تمنای عزّت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برای مردم شریف شهرستان آستارا، آرزوی سعادت و سربلندی و پیروزی دارم.


خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

 

با احترام ولی داداشی
نماینده مردم شریف شهرستان آستارا در دور دهم مجلس شورای اسلامی

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امین
|
United Kingdom
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
سلام، هر کجا هستید موفق و مويد باشید مردم قدر شما را ندانست، دود این کار به چشم خودشان خواهد رفت
خداوند سرنوشت هیچ قومی را عوض نخواهد کرد مگر آنکه خودش آن قوم بخواهند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار