کد خبر: ۸۵۴۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳ 26 May 2020

 

منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی درباره لزوم رسیدگی به تخلفات صورت گرفته از سوی برخی از افراد و جریان‌های سیاسی در کشور نوشت.
                                                   درخواست میرسلیم برای رسیدگی به تخلفات برخی افراد


به گزارش تابناک؛ ، سید مصطفی میرسلیم در حساب توییتری خود نوشت: «شفافیت قضایی با سرپوش گذاردن بر تخلفات پنهان و آشکار افرادی که مماشات با آنها موجب گمراهی منتخبان مردم و ضایع شدن حقوق عمومی و حتی حق انقلاب اسلامی می‌شود، سازگار نیست.»

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
گاف میرسلیم در گفتگو با تریبون تر‌‌وریسم؟
شبکه بی بی سی که همواره مواضع خصمانه نسبت به ملت ایران دارد گفتگویی با مصطفی میرسلیم منتخب مردم تهران پخش کرد که از فردی که نمایندگی مردم را یدک می‌کشد گفتگو با رسانه تروریسم بعید بود.
* ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳ سیاسی نظرات

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، شبکه بی بی سی وابسته به دولت انگلیس گفتگویی با مصطفی میرسلیم نماینده مجلس منتشر کرده که او در آن راجع به اولویتهای مجلس صحبت می کند.
بی بی سی همواره علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی مواضع خصمانه داشته و علاوه بر آنکه به دلیل نقش کلیدی در صدور فرمان کودتای 28 مرداد 1332 به رسانه کودتا مشهور است،، همواره طی سالهای پس از انقلاب نیز رسانه و زبان دولتها و گروه‌های تروریستی علیه ایران بوده است و از همین رو تریبون تروریسم لقب گرفته است.
در مورد اخیر یا آقای میرسلیم از ماهیت و نام رسانهای که با او تماس گرفته مطلع نبوده که در این صورت باید بی دقتی در این سطح را برای فردی که عنوان نمایندگی را یدک می‌کشد مورد ملامت قرار داد.
یا اگر او از ماهیت رسانه گفتگو کننده با خود مطلع بوده باید از ایشان پرسید که با چه استدلالی با تریبون تروریسم مصاحبه می‌کند و به آن رسمیت می‌دهد؟
سوالهای مختلفی را در این بین میتوان مطرح کرد با این حال امید می‌رود آقای میرسلیم این اقدام عجیب خود را ترمیم کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار