کد خبر: ۸۵۴۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶ 25 May 2020

 

تابناک/مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از افتتاح ۲۱ پروژه فرودگاهی تا پایان سال در کشور خبر داد.

21 پروژه فرودگاهی تا پایان سال در کشور افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به‌نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیاوش امیر مکری امروز در آیین افتتاح 2 پروژه فرودگاهی مازندران اظهار داشت: با افتتاح باند بتنی جدید فرودگاه رامسر، امکان استفاده 16 ایرلاین کشور با نشست و برخاست 70 درصد ناوگان هوایی در این فرودگاه فراهم شد.

وی با بیان اینکه 21 پروژه فرودگاهی با اعتبار 10 هزار میلیارد ریال تا آخر امسال در کشور به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: 12 طرح فرودگاهی با اعتبار 9 میلیون و 200 هزار یورو را در برنامه‌های بعدی خود داریم.

مکری افزود: 150 میلیارد تومان برای اپرون و توسعه روشنایی فرودگاه ساری و افزایش پارک دو هواپیما و همچنین باند جدید فرودگاه رامسر هزینه شد که امروز به بهره برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: فرودگاه رامسر با بیش از 50 سال سابقه یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های فرودگاهی کشور است و با توجه به منطقه آزاد شدن استان مازندران، نقش فرودگاه رامسر در سطوح ملی و بین المللی در اعتلای اقتصاد منطقه بی بدیل خواهد بود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه توسعه پروازی فرودگاه رامسر سبب توسعه بخش‌های مختلف استان‌های مازندران و گیلان می‌شود، افزود: شرایط پرواز از استان‌های ایلام، اصفهان، کرمانشاه، کیش، شیراز، مشهد، تهران و دیگر فرودگاه‌های کشور و همچنین نجف، باکو، دبی، آستاراخان و دیگر فرودگاه‌های کشور‌های همسایه را برای مقصد‌های پروازی فرودگاه رامسر فراهم کرده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار