کد خبر: ۸۵۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴ 25 May 2020

 

دروازه‌بان با تجربه شهرخودرو ابراز امیدواری کرد مسؤولان برگزاری مسابقات در تصمیم خود تجدید نظر کنند.

 

به گزارش "ورزش سه"، خبر اعلام شدن تست کرونای برخی از بازیکنان و عوامل تیم‌های لیگ برتری، موجب ترس و استرس تعدادی از نفرات باشگاه‌ها شده و آنها در صحبت‌هایی جداگانه از مسؤولان ذی‌ربط درخواست لغو یا تعویق بازی‌ها را داشتند.

 

سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان شهرخودرو مشهد با انتشار تصویری از یک خبر که نشان از وضعیت قرمز کرونایی در مشهد می‌دهد، اظهار کرد: فارغ از همه بحث‌های طرفداری، باید کارشناسی به ادامه برگزاری لیگ پرداخته شود. امروز مشهد در وضعیت قرمز قرار دارد و تست کرونای بیش از ۱۵-۱۰ نفر از بازیکنان و عوامل تیم ها مثبت شده است.

 

 

 

 

او ادامه می‌دهد: مسوولان تصمیم‌گیر! برای یک‌بار هم شده، تصمیم عاقلانه بگیرید که بعداً پشیمان نشوید و خیانت عمد خود را گردن اشخاص دیگر نیاندازید. بازی کردن با جان و زندگی افراد شوخی نیست و خیلی راحت و سطحی از آن نگذرید. این بار تصمیم در حد انتصاب اشتباه و رای ناعادلانه نیست، بلکه حفظ تندرستی افراد است.

 

دروازه‌بان شهر خودرو اضافه کرد: بازیگوشی و خودخواهی نکنید که این بار اگر تصمیم غلط بگیرید و بر اثر آن تصمیم، خدایی ناکرده جان شخصی به خطر افتاد، قتل عمد است و دستگاه قضایی و مردم باید افراد خاطی را محاکمه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار