کد خبر: ۸۵۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸ 22 May 2020
 
حمایت از فلسطینی‌ها برای تعیین حق سرنوشت خود

تابناک/ فرمانده انتظامی گیلان اعلام کرد: تنها راه نجات قبله اول مسلمین جهان، مقاومت و حمایت از اراده فلسطینی‌ها برای اخراج اشغالگران از سرزمین مقدس فلسطین و بازگشت فلسطینی‌های آواره و تعیین حق سرنوشت خود است.

سردار عزیزاله ملکی در پیامی با اشاره به اهمیت روز قدس، اظهار کرد: تدبیر نورانی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به نام روز قدس که نشان از دوراندیشی ایشان داشت، استکبارستیزی و مقاومت در برابر ظلم و جور را معنایی دوباره بخشید.

فرمانده انتظامی گیلان افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار عدالت‌خواهی و مبارزه با ظلم در راستای حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین، مقابله با ظلم و جور رژیم جعلی صهیونیستی به مردم فلسطین را آرمان بزرگ خود و مبارزه تا احقاق حق ملت مظلوم فلسطین را وظیفه حتمی خود دانسته و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی گفت: تلاش استکبار جهانی در به انحراف کشاندن آرمان آزادسازی فلسطین با طرح‌های خائنانه‌ای همچون "معامله قرن" که توسط آمریکا برای نجات رژیم جعلی صهیونیستی از نابودی ارائه شده، قطعا ناکام خواهد ماند.

سردار ملکی گفت: تنها راه نجات قبله اول مسلمین جهان، مقاومت و حمایت از اراده فلسطینی‌ها برای اخراج اشغالگران از سرزمین مقدس فلسطین و بازگشت فلسطینی‌های آواره و تعیین حق سرنوشت خود است.

وی تاکید کرد: ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین و تقدیر از مشارکت اقشار مختلف استان در صحنه‌های مختلف انقلاب، با توجه به عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس به علت بیماری کرونا در سال‌جاری، از آحاد مردم انقلابی استان گیلان و همکاران می‌خواهم به هر صورت و روش ممکن از طریق شبکه‌ها و فضاهای مجازی پیام‌های انزجار خود را نسبت به وجود رژیم جعلی صهیونیستی و حمایت از آرمان بزرگ امام اعلام نموده تا یاد و خاطره این روز در اذهان بشریت برای همیشه زنده بماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار