کد خبر: ۸۵۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹ 22 May 2020

نماز عید فطر در ۹ شهرستان سفید گیلان اقامه می شود

تابناک/ رئیس شورای سیاست گزاری ائمه جمعه استان گیلان با بیان اینکه نماز عید فطر در ۹ شهرستان استان که از وضعیت سفید برخوردار هستند برگزار خواهد شد، افزود: هم‌اکنون شهرستان‌های شفت، تالش، لیسار و اسالم، حویق، ماسال، سیاهکل، پره‌سر و رضوانشهر در وضعیت سفید قرار دارند و نماز عید سعید فطر در این شهرها اقامه می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ولی عادلی امروز در جلسه شورای اداری استان که در سالن غدیر استانداری گییلان برگزار شد با اشاره به توزیع ۱۵۱ هزار بسته معیشتی در میان آسیب دیدگان ناشی از کرونا در گیلان اظهار کرد: ۵۰ هزار بسته معیشتی دیگر همزمان با عید فطر در استان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه نماز عید فطر در ۹ شهرستان استان که از وضعیت سفید برخوردار هستند برگزار خواهد شد، افزود: هم‌اکنون شهرستان‌های شفت، تالش، لیسار و اسالم، حویق، ماسال، سیاهکل، پره‌سر و رضوانشهر در وضعیت سفید قرار دارند و نماز عید سعید فطر در این شهرها اقامه می‌شود.

رئیس شورای سیاست گزاری ائمه جمعه استان گیلان تصریح کرد: با توجه به اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، راهپیمایی روز قدس در هیچ نقطه استان برگزار نخواهد شد.

حجت الاسلام عادلی با اشاره به پخش سخنرانی رهبر معظم انقلاب از صداوسیما خاطرنشان کر: در این روز از سخنرانی رهبر معظم انقلاب که به‌صورت زنده پخش خواهد شد بهره می‌بریم و منتظر فریاد دشمن‌شکن مرگ بر آمریکای نمازگزاران در شهرستان‌هایی که در وضعیت سفید قرار دارند هستیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه نماز عید سعید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی در مناطق سفید استان برگزار خواهد شد تصریح کرد: نماز عید فطر در مصلاهای مناطق قرمز برگزار نمی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار