کد خبر: ۸۵۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸ 22 May 2020

معاون پژوهشی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور گفت: در بخش آموزش مجازی باید بیشتر به مهارت آموزی و آموزش همگانی بپردازیم، چرا که خواندن لیبل موادغذایی مهارتی است که مردم باید داشته باشند و بدانند چگونه بخوانند و برای انتخاب آن، تصمیم‌گیری کنند.

مرتضی عبداللهی با بیان این که «آموزش مجازی فرصتی ایجاد می‌کند تا ما بتوانیم این امکان را فراهم کنیم، رقابت سالم در تدریس نیز شکل بگیرد»، گفت: در بخش آموزش مجازی باید بیشتر به مهارت آموزی و آموزش همگانی بپردازیم، چرا که خواندن لیبل موادغذایی مهارتی است که مردم باید داشته باشند و بدانند چگونه بخوانند و برای انتخاب آن، تصمیم گیری کنند. البته آموزش مجازی با سناریونویسی نتیجه مطلوب‌تری می‌دهد.

وی افزود: یک رسالت مهم ما در انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور، آموزش عمومی است و فقط ویژه عموم مردم نیست بلکه شامل بیماران و پزشکان نیز است.

معاون پژوهشی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور ادامه داد: اگر بتوانیم دوره‌های مجازی راه اندازی کنیم، شاید بتوانیم زمان‌هایی که بدون برنامه هستیم را به آموزش مجازی اختصاص دهیم چرا که وقتی پای آموزش به میان می‌آید، کیفیت برای ما مهم می‌شود.

عبداللهی در ادامه با اشاره به اینکه دکتر زالی به این مسئله اشاره کردند که از نسل اول و دوم دانشگاه به خوبی عبور کردیم و در حال حاضر وارد نسل سوم خواهیم شد، بیان کرد: نسل سوم دانشگاه شاخصه‌هایی دارد که شامل بین‌المللی سازی است.

بنا بر اعلام روابط عمومی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور، وی در پایان گفت: آموزش مجازی فرصتی ایجاد می‌کند تا ما بتوانیم این امکان را فراهم کنیم، رقابت سالم در تدریس نیز شکل بگیرد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار