کد خبر: ۸۵۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸ 20 May 2020

 

مدیرعامل بنیاد باران گفت: سیدمحمد خاتمی مطالبی درباره ریاست پارلمان اصلاحات و ایجاد شورای رهبری اصلاحات بیان نکرده و اظهارات منتسب به وی کذب است.
 
                                                   موضع خاتمی درمورد پارلمان و شورای رهبری اصلاحات
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، جواد امام با اشاره به انتساب مطالبی به رئیس دولت اصلاحات درباره اعلام آمادگی برای پذیرفتن ریاست پارلمان اصلاحات، تصریح کرد: خاتمی در این زمینه نه با کسی صحبتی داشته و نه در جمعی چنین مطالبی بیان کرده است و حتی درباره ضرورت پارلمان اصلاحات صحبتی نداشته است. افرادی با بیان چنین مطالبی دنبال ایجاد کلاه برای خود از این نمد هستند. انتساب این اظهارات به رئیس دولت اصلاحات کذب است.

وی همچنین ادامه داد: برخی هم که حزب‌شان به خاطر مواضع اخیر زیر فشار است، مصاحبه کرده و گفته‌اند که خاتمی موافق ایجاد شورای رهبری اصلاحات است که این ادعا هم تکذیب می‌شود و خاتمی در این باره موضعی نداشته و به آن ورود نکرده است. آن‌ها پیش از این درباره خاتمی گفته‌اند که وی رهبر اصلاحات نیست که البته خاتمی هم چنین ادعایی ندارد؛ بلکه این جریان اصلاحات است که از فکر و تجربه وی استفاده کرده است.

امام در پایان گفت: اظهارات خاتمی توسط دفتر وی منتشر می‌شود و کسانی که از خاتمی نقل قول می‌آورند باید سندی هم برای اظهاراتشان ارائه کنند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار