سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت (پایه خدمتی) خرداد ماه ۱۳۹۹ را به خدمت سربازی فراخواند.
کد خبر: ۸۵۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱ 19 May 2020

براساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛ تمام مشمولانی که برگ آماده به خدمت خرداد ماه سال ۱۳۹۹ را دریافت کرده اند باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

این اطلاعیه همه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم را شامل می شود و تمامی این مشمولان باید روز پنج شنبه یکم خردادماه در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

در این دوره از اعزام به خدمت نیز برای حفظ سلامت مشمولان، تاریخ اعزام به خدمت مشمولان معاف از رزمی که مبتلا به بیماری های مزمن آسم، قلبی و عروقی، خونی، گوارشی و عفونی هستند، تمدید شده و این دسته از مشمولان نیاز به مراجعه حضوری ندارند.

متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰  یا کانال سازمان به نشانی khabarsarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار