کد خبر: ۸۵۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱ 19 May 2020

 

کی روش به آن دو نفر گفت اگر شما می‌خواهید در سالنی که فقط برای تیم ملی و همراهان است، غذا بخورید من و هوشنگ مقدس باید بیرون از هتل و سر چهارراه غذا بخوریم! آن دو نفر بعد از شنیدن صحبت کی روش از سالن رفتند.
 
هوشنگ مقدس سرپرست تیم ملی در بخشی از دوران حضور کی روش در ایران، خاطراتی از داخل تیم ملی فوتبال و ماجراهایی که رخ داد ، تعریف کرده است.
 

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که در جام جهانی 2006 آلمان نیز ماجرای درخواست رییس سازمان تربیت بدنی و همراهش برای حضور درون اردو و صرف ناهار همراه ملی پوشان با مخالفت دادکان رییس وقت فدراسیون فوتبال مواجه شد و جنجال بزرگی به پا کرد که بعدها منجر به عزل وی توسط علی آبادی شد، گویا مشابه همین اتفاق نیز در زمان کی روش در جام جهانی بزریل رخ داد!

افشاگری جعبه سیاه تیم‌ملی در دوران حضور کی‌روش - امروز نیوز

مقدس می گوید: کی‌روش اصلا با کسی شوخی نداشت. در جام‌جهانی ۲۰۱۴ و قبل از اولین بازی ما در شهر بلوهوریزینته با هم به سالن غذاخوری تیم رفتیم و دیدیم دو نفر دارند غذا می‌کشند. به من گفت: این‌ها که هستند و از کجا آمده اند؟ گفتم دو نفر از مسئولان رده بالای وزارت ورزش هستند. گفت: هر چه من می‌گویم برایشان ترجمه کن.

کی روش به آن دو نفر گفت: اگر شما می‌خواهید در سالنی که فقط برای تیم ملی و همراهان است، غذا بخورید من و هوشنگ مقدس باید بیرون از هتل و سر چهارراه غذا بخوریم! آن دو نفر بعد از شنیدن صحبت کی روش از سالن رفتند. حتی کفاشیان آمد و گفت با کی روش حرف بزن تا قبول کند آن‌ها بیایند، ولی گفتم قبول نمی‌کند. می‌گوید بچه‌ها راحت نیستند کسی بیاید. خلاصه تیم ملی ایران تا به حال مربی دلسوزی مثل او به خود ندیده و نخواهد دید. اگر از من بپرسند بهترین مربی که تا به حال در تیم ملی ایران بوده و برای آینده خوب و کارساز خواهد بود، می‌گویم کارلوس کی روش.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار