احمد همتی:
به گزارش تابناک سمنان: احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس بابیان اینکه تحریم‌ها و کرونا مشکلات اقتصادی بسیاری برای بخش تولید ایجاد کرده است، گفت: تامین بودجه سال جاری از طریق مالیات محقق نخواهد شد.
کد خبر: ۸۵۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴ 17 May 2020

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس عصر یکشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به میزبانی اتاق بازرگانی سمنان ضمن بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا ویروس مشکلات بسیاری برای واحدهای تولیدی و صنعتی استان به وجود آمده است، ابراز داشت: معتقدیم در شرایط فعلی تأمین بودجه سال جاری از طریق مالیات محقق نخواهد شد.

وی بابیان اینکه فشارهای خارجی و تحریم اکنون مردم کشور را به شدت با مشکلات خاص مواجه کرده است، ابراز داشت: علاوه بر شیوع کرونا ویروس، با کروناهای داخلی نیز سو مدیریت، سوءاستفاده از جایگاه مواجه هستیم که به چالش‌های موجود دامن می‌زند.

احمد همتی ضمن بیان اینکه برای رفع چالش‌های موجود تصمیم‌گیری‌ها نباید منجر به تشدید مشکلات برای بخش صنعت و تولید شود، افزود: می‌بایست با اتخاذ رویه‌های کارشناسی و حساب‌شده در بخش مالیاتی و بانکی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی اقدامات لازم صورت گیرد.

همتی بابیان اینکه برای رفع دغدغه‌ها چاره‌ای جز افزایش هماهنگی‌ها نیست، تصریح کرد: ثبات در قوانین حمایت از تولید از اقدام‌های مثبت برای رونق‌بخش صنعت و بهبود در فضای کسب‌وکار به شمار می‌رود که ثبات در این بخش به ثبات در بخش سیاسی و اجتماعی وابسته است.

وی ضمن بیان اینکه میدان‌داری بخش خصوصی برای رونق تولید، نیازمند زیرساخت است و باید با عزم مثال‌زدنی منویات رهبر معظم انقلاب در بحث جهش تولید محقق شود، افزود: خوشبختانه با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم در استان می‌بایست از این امکانات در راستای افزایش تولید و صادرات استفاده کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار