علی‌اصغر جمعه‌ای:
به گزارش تابناک سمنان: علی‌اصغر جمعه‌ای رئیس اتاق بازرگانی سمنان از کمک ۴۰ میلیارد ریالی اتاق بازرگانی استان به ستاد کرونا خبر داد و گفت: این مبلغ برای تأمین تجهیزات بیمارستان‌های درگیر کرونا هزینه شد.
کد خبر: ۸۵۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶ 17 May 2020

۱۰۰۰ هزار کلاس درس توسط خیرین در استان سمنان ساخته شد - خبرگزاری ...

اتاق بازرگانی سمنان ظهر یکشنبه در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت به میزبانی اتاق بازرگانی استان سمنان ضمن بیان اینکه به همت اعضای اتاق بازرگانی سمنان تاکنون ۴۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات بیمارستان‌های درگیر کرونا در استان کمک شده است، اظهار داشت: حجم این کمک‌ها تا مرحله کنترل و مهار کرونا ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه تصمیم سازی درست و منسجم در پیکره حاکمیت می‌تواند بسیاری از موانع پیش روی تولید را بردارد، افزود: در این مدت موفقیت‌های قابل‌توجهی باهدف رونق تولید و کمک به بخش صنعت و تولید در استان کسب شد.

علی‌اصغر جمعه‌ای با اشاره به اینکه برای تحقق شعار سال و جهش تولید همکاری‌های دولت و بخش خصوصی برای گره‌گشایی از مشکلات بخش صنعت، باید تداوم داشته باشد، تصریح کرد: طی سال گذشته ۱۲ جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی برگزار شد.

جمعه‌ای بابیان اینکه طی سال گذشته ۲۹ جلسه کارشناسی زیرمجموعه جلسات گفتگوی دولت و بخش خصوصی در استان سمنان برگزار شد، یادآور شد: برگزاری جلساتی ازاین‌دست تأثیر شایانی بر برگزاری هرچه بهتر نشست گفتگوی دولت با بخش خصوصی داشت.

وی در پایان با اشاره به اینکه ۱۹ مصوبه ملی و ۱۷ مصوبه استانی در این جلسات به تصویب رسید، بیان کرد: تاکنون ۲۶ درصد از مصوبه‌های ملی و ۷۶ درصد از مصوبه‌های استانی در گام اجرایی قرارگرفته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار