کد خبر: ۸۵۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳ 17 May 2020

مراسم روز جهانی قدس شهرهای سفید در محل نماز جمعه برگزار می شود

تابناک/ استاندار گیلان با تأکید بر بهره گیری از فضای مجازی برای برگزاری مراسم روز جهانی قدس، گفت: این مراسم در شهرهای سفید در محل اقامه نماز جمعه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع امروز (شنبه) در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا و ستاد بزرگداشت روز قدس، اظهار کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط امام راحل به عنوان روز قدس یک تفکر راهبردی است.

وی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و چگونگی برگزاری مراسم روز جهانی قدس، افزود: بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با این ویروس در شهرهای با وضعیت سفید مردم در مکان برپایی نماز جمعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند.

استاندار گیلان با اشاره به برگزاری مراسم نمادین روز جهانی قدس با استفاده از فضای مجازی، گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا نماز عید سعید فطر در تمام شهرستان‌ها و در فضای باز مساجد برگزار شده و امسال در مصلاها این نماز اقامه نخواهد شد.

وی مهم‌ترین مؤلفه پیشگیری از انتقال این ویروس را رعایت بهداشت فردی، خود مراقبتی و دیگر مراقبتی عنوان و تصریح کرد: آغاز دوباره فعالیت‌ها در بخش‌های مختلف به صورت پلکانی و بعد از بررسی شرایط و تهیه و تدوین پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.

زارع با تأکید بر لزوم رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی، بیان کرد: در این ایام به توصیه رهبر معظم انقلاب برای کمک مومنانه به نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا شاهد مشارکت، همدلی و همراهی همه گروه‌های مردمی بودیم که این حرکت در جهان بی نظیر است.

وی با بیان اینکه فعالیت کسب و کارها باید تقویت شود، افزود: برای ایجاد بستری مناسب و امن برای خانواده‌ها به منظور خرید ایمن و راحت سامانه بیهین راه اندازی شده که تاکنون ۷۰ کسب و کار اینترنتی در آن برای معرفی محصولات و خدمات خود ثبت نام کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار