کد خبر: ۸۵۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵ 16 May 2020

توزیع بیش از ۷ هزار بسته مواد غذایی در مناطق محروم

تابناک/بیش از ۷ هزار بسته موادغذایی به خانوار بدون پس انداز، که اکثرا زنان سرپرست و یا خانواده های محروم روستایی بوده اند، توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، موسسه خادمین علی بن ابیطالب(ع) همزمان با شیوع کرونا و تعطیلی بسیاری از مشاغل خرد از یازدهم فروردین تصمیم گرفت تا با تهیه بسته مواد غذایی به خانوارهایی که به دلیل شیوع این ویروس در تامین مایحتاج خود دچار مشکل شده بودند، کمک کند.

از زمان آغاز این طرح تا ساعت ۱۱ امروز ۲۷ اردیبهشت ماه، مبلغ ۲ میلیارد و ۸۰۲ میلیون و ۲۱۸ هزار تومان به حساب موسسه فرهنگی هنری خیریه خادمین امام علی ابن ابیطالب (ع) واریز شده است. بر اساس کمک های صورت گرفته تا بیست و شش اردیبهشت ماه حدود ۷۲۰۰ بسته موادغذایی میان حدود ۷۲۰۰ خانوار بدون پس انداز، که اکثرا زن سرپرست و یا خانواده های محروم روستایی بوده اند، در دربِ منازل توزیع و تحویل داده شده است.

تاکنون بخشهایی از مناطق شهر تهران، شهرستان بهارستان، شهریار، ساوه، تعدادی از شهرهای استان مازندران و گلستان، مناطق محدودی در شهر خرم آباد لرستان، بخشی از مناطق شهر قزوین و تعدادی از روستاهای اطراف، تعدادی از روستاهای مرزی شهرستان هیرمند در مرز ایران و افغانستان، شهرستانهای نیشابور و فریمان از استان خراسان رضوی، شهرستانهای سنندج و مریوان از استان کردستان، شهر زنجان و بخشی از روستاهای اطراف، چند محله در شهر زاهدان، و تعدادی از روستاهای نزدیک مرز در محدوده چابهار از استان سیستان و بلوچستان، چند محله از شهرستانهای املش، لنگرود و رودسر در استان گیلان، چند محله از محلات شهر یزد، محلاتی از حاشیه شهر کرج محل توزیع بسته های غذایی مورد نظر بوده اند.

این موسسه در بیانیه ای ضمن ارائه این آمار، اعلام کرد: حمایت های شما بطور مستقیم به دست خانواده های فاقد پس انداز و کم بضاعت خواهد رسید. 
این اقلام به کمک ورزشکاران و هنرمندان توزیع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار