دستگیری قاتل خانوادگی در کمتر از ۳۰ دقیقه در بابلسر
گزارش‌های غیر رسمی حاکی از قتل با سلاح کلت کمری در یکی از روستاهای بهنمیر به دلیل اختلاف خانوادگی عنوان شده است. با وقوع این جنایت ماموران انتظامی شهرستان با همکاری عوامل پلیس آگاهی در اقدامی پلیسی وعملیاتی قاتل را در کمتر ۳۰ دقیقه دستگیر کردند.
کد خبر: ۸۵۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ 16 May 2020

 به گزارش تابناک مازندران، گزارش‌های غیر رسمی حاکی از قتل با سلاح کلت کمری در یکی از روستاهای بهنمیر به دلیل اختلاف خانوادگی عنوان شده است.

بر اساس این گزارش ، گفتنی ست تحقیقات در این مورد آغاز شده است .

دستگیری قاتل خانوادگی در کمتر از ۳۰ دقیقه در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از شناسایی و دستگیری عامل قتل خانوادگی 2 زن و مصدومیت 2 دختر در کمتر از ۳۰دقیقه در بابلسر خبر داد.

سرهنگ حسین اسدی در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی منجر به جرح در یکی از روستاهای بخش بهنمیرشهرستان بابلسر بلافاصله ماموران گشت انتظامی بخش به محل حادثه اعزام شدند .

فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر، تصریح کرد: در این حادثه که ساعت حدود 7 و 45 دقیقه صبح امروز به وقوع پیوست، فردی 52 ساله به منزل مادر همسر خود در یکی از روستاهای بخش بهنمیر با اسلحه در اختیار خود به سمت وی و همچنین همسر خود که در محل حضور داشت شلیک کرد.

وی، تصریح کرد: متهم پس از این اقدام، بلافاصله با مراجعه منزل خود در یکی دیگر از روستاهای بخش به سمت 2 دختر 17 و 14 ساله خودش تیراندازی وآنان را مجروح و از محل متواری شد.

سرهنگ اسدی در ادامه اظهار داشت: متهم پس از این جنایت هولناک که منجر به مرگ همسر 47 ساله اش و مادر 70 ساله همسرش شده بود از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، خاطرنشان کرد: با وقوع این جنایت ماموران انتظامی شهرستان با همکاری عوامل پلیس آگاهی در اقدامی پلیسی وعملیاتی قاتل را در کمتر ۳۰ دقیقه دستگیر کردند.

اسدی در خاتمه از تشکیل پرونده قضائی برای متهم به قتل خبر داد و افزود: با حضور بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی بابلسر موضوع در دست بررسی است.

شنبه، ۲۷ اردیبهشت 99

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
دیوانه بود حتما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
واقعا احمق بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
این مطالبه جدی مردمی است: تا زمانی که اسلحه در دسترس باشد نمی توان به امنیت اعتماد داشت. الحمدلله که امنیت اجتماعی نسبی برقرار است. نا امنی را از ریشه بخشکانیم با حرکت عمومی جمع آوری سلاح های قاچاق و حتی غیر قاچاق مانند سلاح های شکاری مجوز دار.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
انگار دنیا به اخر رسید اخه این چه کار زشتیه
مخمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
وحشتناکه در یک لحظه زندگی همسر و دو دخترت و مادر همسرت که همه وجودت باشه با دست خودت به قتل برسانی به نظر من انسان به علت مشکلات وفشار روانی مغز انسان از کار می افته وقتی به خودت میایی که همچی نابود شده زن و شوهرها مواظب دعوا هاشون باشن تا بخاطر انها دیگران توان زندگی بد انها را ندهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
اگر به همه یکی یک اسلحه بدهید حتما اول شما را ....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار