کد خبر: ۸۵۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰ 15 May 2020

 

شیرزاد با اشاره به اینکه در اجرای پروژه یادمان شهدای گمنام نباید توپ را در زمین یکدیگر بیاندازیم گفت: شهردار شخصا این پروژه را تعیین تکلیف کرده و ابهامات آن را برطرف کند.

به گزارش تابناک/یکصد و سیزدهمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی رشت به ریاست فاطمه شیرزاد با حضور سرهنگ بایرامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با دستور تعیین تکلیف وضعیت یادمان شهدای گمنام پارک ملت و مسکن مهر رشت برگزار شد.

فاطمه شیرزاد در این جلسه با گرامیداشت شب های قدر و تسلیت شهادت امام علی(ع) اظهار کرد: مراسم شب های قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد و اماکن مذهبی برگزار می شود و ان شاالله دعاهای ما در این ایام مستجاب شود.

وی با اشاره به پروژه یادمان شهدای گمنام پارک ملت اظهار کرد: ردیف بودجه لازم در سال ۹۹ برای سازمان متولی، سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری رشت برای تکمیل و اتمام این پروژه درنظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با تاکید براینکه کوتاهی در تکمیل پروژه یادمان شهدای گمنام به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست، بیان داشت: کمیسیون فرهنگی بارها پیرامون تعیین وضعیت یادمان شهدای گمنام مکاتبات زیادی را انجام داده است.

شیرزاد با اشاره به اینکه در اجرای پروژه یادمان شهدای گمنام نباید توپ را در زمین یکدیگر بیاندازیم گفت: شهردار شخصا این پروژه را تعیین تکلیف کرده و ابهامات آن را برطرف کند.

وی با اشاره به ضرب الاجل ده روزه کمیسیون فرهنگی شورا برای تعیین تکلیف پروژه شهدای گمنام تاکید کرد: شهرداری رشت ظرف ده روز موظف است ابهامات این پروژه نظیر صورت وضعیت پیمانکار، ابهامات گذشته و … را حل و فصل و تعیین تکلیف کند.

سرهنگ بایرامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این جلسه اظهار کرد: ۱۳۱ شهید گمنام در ۵۰ نقطه از استان تدفین شده اند که ۳۸ نقطه شهری هستند.

وی با اشاره به اینکه زیبنده مرکز استان نیست که یادمان شهدای گمنام آن چندین سال نیمه تمام باشد گفت: باید در حد توان زیباترین یادمان برای شهدای گمنام احداث شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد: احداث یادمان شهدای گمنام نباید امروز و فردا شود و در سیکل اداری قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار