اگر قرار بر این باشد که لیگ برتر نیمه تمام بماند باید تیم پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی کرد زیرا این تیم فاصله زیادی نسبت به سایرین دارد اما اگر قرار باشد که مسابقات از سر گرفته شود بهتر است از همین الان به باشگاه این موضوع را اعلام کنند.
کد خبر: ۸۵۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 15 May 2020

سرمربی تیم نساجی قائمشهر گفت: اگر قرار باشد رقابت‌های لیگ برتر از سر گرفته نشود، با توجه به فاصله امتیازی تیم‌ها پرسپولیس باید به عنوان قهرمان معرفی شود.

به گزارش تابناک ورزشی، محمود فکری سرمربی تیم نساجی مازندران درباره آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: در این روز ها که بلاتکلیف هستیم هم برای بازیکن و هم برای مربی بسیار سخت است. ما باید به بازیکن هم استراحت دهیم و هم برنامه تمرینی و اگر بخواهیم بدن آن ها را آماده نگه داریم بسیار سخت خواهد بود.

او در رابطه با وضعیت رقابت های لیگ برتر گفت: برگزار نشدن رقابت های لیگ برتر می تواند برای یک سری از تیم های خصوصی خوب باشد زیرا آن ها هیچ راه درآمدی ندارند. ما باید همه جوانب را در نظر بگیریم و بعد نظر خودمان را اعلام کنیم. فدراسیون ها در کشورهای اروپایی به باشگاه ها کمک می کنند اما در کشور ما نه تنها کمکی به باشگاه ها نمی شود بلکه از آن ها می خواهند تا به فدراسیون فوتبال کمک کنند.این روزها تمرینات خودمان را به صورت مجازی پیگیری می کنیم اما برخی از بازیکنان در شهرهای خود جمع می شوند و تمرین می کنند که این موضوع ما را نگران کرده است و امیدوارم هرچه زود تر از این بلاتکلیف خارج شویم.

او افزود: ما وقتی داریم به کشورهای اروپایی نگاه می کنیم باید به امکانات خودمان هم دقت کنیم. در اروپا امکاناتی وجود دارد که بازیکنان در سریع ترین زمان ممکن ریکاوری می شوند اما در ایران چنین امکاناتی وجود ندارد و اگر بخواهیم بازی ها را در فاصله های کم برگزار کنیم احتمال آسیب دیدگی بازیکنان بالا می رود و روی روند آمادگی تیم ها برای فصل بعد هم تاثیر گذار خواهد بود.

سرمربی تیم نساجی ادامه داد: باید تصمیمی گرفته شود تا زحمات برخی از تیم ها هدر نرود. به عنوان مثال برخی از تیم های لیگ یکی و ۲ تلاش کرده اند تا به لیگ های بالاتر صعود کنند و برخی از تیم های لیگ برتری هم در انتظار کسب سهمیه هستند، امیدوارم تصمیمات خوبی گرفته شود. فکر می‌کنم در صورت ادامه رقابت های لیگ برتر باید به تیم ها چهار هفته فرصت تمرین داده شود. ما از الان به بازیکنان‌مان اعلام کرده ایم که خودشان را آماده کنند، چون ممکن است تمرینات به‌زودی شروع شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا امکان بازی در فواصل کم وجود دارد یا خیر؟ بیان کرد: اگر بخواهیم ۲ یا سه بازی را در فاصله های کم برگزار کنیم شاید اکثر تیم ها توانایی داشته باشند اما اگر بخواهیم ۹ بازی را با فاصله چهار روز بازی کنیم بازیکنان و باشگاه‌ها آسیب می‌بینند و مهم تر از همه تیم ملی فوتبال هم آسیب بزرگی خواهد خورد.

سرمربی نساجی در پایان تصریح کرد: اگر قرار بر این باشد که لیگ برتر نیمه تمام بماند باید تیم پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی کرد زیرا این تیم فاصله زیادی نسبت به سایرین دارد اما اگر قرار باشد که مسابقات از سر گرفته شود بهتر است از همین الان به باشگاه این موضوع را اعلام کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار