استاندار کردستان؛
در سی و ششمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، مشکلات اقتصادی استان بررسی شد.
کد خبر: ۸۴۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷ 13 May 2020

بررسی مشکلات اقتصادی استان 

استاندار کردستان در سی و ششمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کردستان با اشاره به مشکلات به وجود آمده در دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا و مضاعف بودن آن در ایران به خاطر تحریم‌های ظالمانه گفت: این مشکلات در استان کردستان به دلیل عقب ماندگی استان بیشتر نمایان است و باعث ضرر و زیان به کسب و کار‌های مختلف بخصوص در بخش‌های گردشگری، کشاورزی و صنعت شده است.
بهمن مرادنیا افزود: با ارایه نظر کارشناسی و دلیل می‌توانیم در بخش‌هایی برای استان استثنا قایل شویم و تصمیمات خارج از تصمیمات کلی کشور داشته باشیم.
وی ضمن تأکید بر تلاش تمام ارگان‌ها برای جبران خسارت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا گفت: کرونا در استان کردستان شیب ملایم پیدا کرده و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با شروع به کار واحد‌های مجاز، امیدواریم ضرر و زیان‌های ناشی از آن جبران شود.
مرادنیا در خصوص تعطیلی ادارات در پنج شنبه‌ها با توجه به درخواست کمیسیون‌های مختلف اتاق بازرگانی برای کمک به بخش گردشگری گفت: این امر توجیه کافی ندارد و شاید موجب جبران خسارات بخش گردشگری نشود.
در این جلسه نمایندگان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی و نمایندگان دولت هرکدام به طرح مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا پرداختند و راهکار‌های خود را برای عبور از این بحران پیشنهاد کردند.

منبع/ خبرگزاری صداوسیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار