کد خبر: ۸۴۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹ 12 May 2020

تعداد بالای شهدای سلامت گیلان نشان دهنده تلاش کادر درمان است

تابناک/ فرمانده مرزبانی گیلان گفت: تعداد بالای شهدای سلامت استان گیلان در مبارزه با ویروس کرونا نشان دهنده تلاش و فداکاری پرستاران و پزشکان این استان برای نجات جان مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ سهراب سجادی سه شنبه در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تشکر و قدردانی از تلاش کادر درمان و پرستاران در خدمات رسانی به بیماران کرونایی ، اظهار کرد: در حدود سه ماه گذشته با تلاش و فداکاری کادر سلامت موفق به کنترل نسبی بیماری کرونا در استان شدیم.
وی با اشاره به وجود مشکلات و کمبود برخی تجهیزات در حوزه بهداشت و درمان و نگرانی و دغدغه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا ، افزود: خوشبختانه نگرانی مسئولان بهداشت و درمان استان با تلاش، از خودگذشتگی و فداکاری همکارانشان در کادر سلامت سبب شد امروز استان گیلان در مسیر ثبات شیوع این ویروس قرار بگیرد.
فرمانده مرزبانی گیلان در ادامه به تعداد بالای شهدای سلامت استان گیلان در این ایام اشاره کرد و گفت: تقدیم این تعداد شهید نشان دهنده فداکاری و جهاد این عزیزان برای سلامت هم استانی‌های خود بوده است.
وی با تأکید بر لزوم قدردانی شایسته از تلاش کادر درمان و سلامت استان گیلان، تصریح کرد: تعدادی از همسران مرزدار گیلانی نیز در این ایام در کنار کادر درمان و سلامت استان برای بهبود وضعیت بیماران تلاش کردند.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
کمبود ویتامین دی سه عامل اصلی است. عمدتا در اتاق مسدود اند و استخوانها نرم و دفاع بدن کم شده و دائما پیتزا میخورند با سس و شکلات و پنیر خامه ای.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار